Jump to content

Featured Replies

Posted

Dobrý den,

mám dotaz, zda lze změnit výchozí službu v aplikaci Můj Vodafone. Dříve jsem tam viděl moje číslo, ale po změně přihlašování je vždy výchozí pevný internet.

Předem děkuji za odpověď. 

  • Super
  • Start
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 5
  • Šumperk

Solved by Ondra - Vodafone

Go to solution

nelze, řešilo se to, a zatím to tam není možné nastavit 

  • Premium+, Super DSL
  • Basic+, Red Basic Lite
  • Základní, ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Apple, Vodafone TV Standard box, Zyxel VMG8623-T50B
  • Praha, Nová Ves

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community