Posted September 5, 2024Sep 5 Dobrý den, mám dotaz, zda lze změnit výchozí službu v aplikaci Můj Vodafone. Dříve jsem tam viděl moje číslo, ale po změně přihlašování je vždy výchozí pevný internet. Předem děkuji za odpověď. Super Start Základní Vodafone Station WiFi 5 Šumperk
September 5, 2024Sep 5 nelze, řešilo se to, a zatím to tam není možné nastavit Premium+, Super DSL Basic+, Red Basic Lite Základní, ALLinONE Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Apple, Vodafone TV Standard box, Zyxel VMG8623-T50B Praha, Nová Ves
September 6, 2024Sep 6 Care Centre Solution Je to tak, aktuálně není možné vybrat výchozí službu, ale pracujeme na tom. Zatím posílám návod, jak se na jinou službu po přihlášení přepnout: https://www.vodafone.cz/pece/muj-vodafone/prihlasovani-e-mailem/prepnuti-sluzby-muj-vodafone/ Super Fibre Extra ALLinONE Vodafone TV app Samsung Pardubice
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.