Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Máme doma vodafone internet (kabel), dříve UPC. Služba je psaná na osobu v domácnosti (fyzická osoba), která internet platí, chodí ji notifikace na tel. číslo. Pokud se ale přihlásí i stejným číslem do administrace (můj vodafone), služba se tam nezobrazí a ani nejde přidat (vrátí se hláška - administrátorem dané služby je někdo jiný). Lze nějak zjistit, kdo je tedy administrátorem služby?

  • Super
  • Red Maxi
  • -
  • Compal CH7465
  • Brno
Odesláno
  • Centrum péče

@michal1994Pěkné ráno, pokud se majitel služeb přihlašoval dříve svým administrátorským přístupem, je třeba přejít na nový způsob přihlášení, postup najdete na stránce: https://www.vodafone.cz/pece/muj-vodafone/prihlasovani-e-mailem/dvoufazove-prihlaseni-muj-vodafone/ a poté se již přihlásit e-mailovou adresou a heslem. Informace o tom, o jaký přístup se jedná (administrátorský, uživatelský, plátce), najdete případně po přihlášení do webové samoobsluhy v červené části s ikonou panáčka. Do Můj Vodafone se tedy nepřihlašujete číslem služby (telefonním číslem), ale e-mailovou adresou. Jako další faktor nastavujete telefonní číslo (nezávisle na služby, může být případně i zahraniční), na které vám přijde SMSka (dvoufaktorové ověření) pro přihlášení do webové samoobsluhy. Do aplikace zatím není aktivní.

  • Premium
  • Premium
  • -
  • Vodafone Station WiFi 5
  • Praha
Odesláno
  • Autor

@Veronika - Vodafonetohle já samozřejmě chápu, ale řeším problém trochu jiný. Ke službě (internet) se dříve nikdo nepřihlašoval - nebyla tedy zaregistrovaná k žádnému uživatelskému účtu (od doby kdy upc převzal vodafone, tak se internet pouze užívá, nic více). Pokud se daná osoba přihlásí svým zákaznickým účtem s ověřeným tel. číslem, ve službách se internet nezobrazí. Pokud službu chci přidat (podle čísla služby), vrátí to chybu, že administrátorem služby je někdo jiný. A to je to, co právě potřebuji zjistit, "kdo je ten jiný", protože sice lze službu užívat, ale nejde v ní nic změnit. 

 

Popř. jakým jiným, co nejjednodušším způsobem lze službu dostat pod účet vlastníka/majitele/plátce, aby mohl nastavit další adminy?

  • Super
  • Red Maxi
  • -
  • Compal CH7465
  • Brno
Odesláno
  • Centrum péče

@michal1994Pěkné ráno, určitě vám doporučím, aby majitel zákaznického účtu kontaktoval přímo zákaznickou linku 800 77 00 77, kolegové mu s touto situací pomohou.

  • Premium
  • Premium
  • -
  • Vodafone Station WiFi 5
  • Praha
Odesláno

Tedy koukám, že jsem měl z prd... kliku, že jsem byl klientem jak UPC tak Oskara / Vodafone.

Protože to co vidím je přesně podle hesla " Mysleli jsem to dobře, ale dopadlo to jako obvykle " 😄

 

  • Super+
  • Red Basic Lite
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 5, CA modul
  • Praha 10 - Vršovice
Odesláno
  • Autor

@Sparrowno asi tak, na lince to chtějí ověřit přes kod z muj vodafone, který zcela pochopitelně nemůže majitel účtu mít, pokud tam tu službu nemá. Začarovaný kruh

  • Super
  • Red Maxi
  • -
  • Compal CH7465
  • Brno
Odesláno
  • Centrum péče

@michal1994Pěkné ráno, pokud majitel služeb nezná své heslo administrátora, anebo ho nemá vůbec, tak stačí, když v hovoru zadá 3x po sobě chybně heslo a poté zvolí možnost spojení na operátora. Operátor na lince s majitelem služeb provede ověření některých osobních údajů a pokud vše proběhne v pořádku, postará se o vygenerování nového číselného hesla administrátora. Případně je vše možné řešit osobně v některé z našich prodejen ověřením osobního dokladu.

  • Premium
  • Premium
  • -
  • Vodafone Station WiFi 5
  • Praha

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.