michal1994 Posted August 9 Share Posted August 9 Máme doma vodafone internet (kabel), dříve UPC. Služba je psaná na osobu v domácnosti (fyzická osoba), která internet platí, chodí ji notifikace na tel. číslo. Pokud se ale přihlásí i stejným číslem do administrace (můj vodafone), služba se tam nezobrazí a ani nejde přidat (vrátí se hláška - administrátorem dané služby je někdo jiný). Lze nějak zjistit, kdo je tedy administrátorem služby? Quote Super Red Maxi - Compal CH7465 Brno Link to comment Share on other sites More sharing options...
Help center Veronika - Vodafone Posted August 10 Help center Share Posted August 10 @michal1994Pěkné ráno, pokud se majitel služeb přihlašoval dříve svým administrátorským přístupem, je třeba přejít na nový způsob přihlášení, postup najdete na stránce: https://www.vodafone.cz/pece/muj-vodafone/prihlasovani-e-mailem/dvoufazove-prihlaseni-muj-vodafone/ a poté se již přihlásit e-mailovou adresou a heslem. Informace o tom, o jaký přístup se jedná (administrátorský, uživatelský, plátce), najdete případně po přihlášení do webové samoobsluhy v červené části s ikonou panáčka. Do Můj Vodafone se tedy nepřihlašujete číslem služby (telefonním číslem), ale e-mailovou adresou. Jako další faktor nastavujete telefonní číslo (nezávisle na služby, může být případně i zahraniční), na které vám přijde SMSka (dvoufaktorové ověření) pro přihlášení do webové samoobsluhy. Do aplikace zatím není aktivní. 1 Quote 1000 Mb/s ∞ GB - VF Station Praha Link to comment Share on other sites More sharing options...
michal1994 Posted August 11 Author Share Posted August 11 @Veronika - Vodafonetohle já samozřejmě chápu, ale řeším problém trochu jiný. Ke službě (internet) se dříve nikdo nepřihlašoval - nebyla tedy zaregistrovaná k žádnému uživatelskému účtu (od doby kdy upc převzal vodafone, tak se internet pouze užívá, nic více). Pokud se daná osoba přihlásí svým zákaznickým účtem s ověřeným tel. číslem, ve službách se internet nezobrazí. Pokud službu chci přidat (podle čísla služby), vrátí to chybu, že administrátorem služby je někdo jiný. A to je to, co právě potřebuji zjistit, "kdo je ten jiný", protože sice lze službu užívat, ale nejde v ní nic změnit. Popř. jakým jiným, co nejjednodušším způsobem lze službu dostat pod účet vlastníka/majitele/plátce, aby mohl nastavit další adminy? Quote Super Red Maxi - Compal CH7465 Brno Link to comment Share on other sites More sharing options...
Help center Veronika - Vodafone Posted August 12 Help center Share Posted August 12 @michal1994Pěkné ráno, určitě vám doporučím, aby majitel zákaznického účtu kontaktoval přímo zákaznickou linku 800 77 00 77, kolegové mu s touto situací pomohou. Quote 1000 Mb/s ∞ GB - VF Station Praha Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sparrow Posted August 12 Share Posted August 12 Tedy koukám, že jsem měl z prd... kliku, že jsem byl klientem jak UPC tak Oskara / Vodafone. Protože to co vidím je přesně podle hesla " Mysleli jsem to dobře, ale dopadlo to jako obvykle " 😄 1 Quote Super Red Basic Základní Compal CH7465, CA modul Praha 10 Link to comment Share on other sites More sharing options...
michal1994 Posted August 12 Author Share Posted August 12 @Sparrowno asi tak, na lince to chtějí ověřit přes kod z muj vodafone, který zcela pochopitelně nemůže majitel účtu mít, pokud tam tu službu nemá. Začarovaný kruh Quote Super Red Maxi - Compal CH7465 Brno Link to comment Share on other sites More sharing options...
Help center Veronika - Vodafone Posted August 13 Help center Share Posted August 13 @michal1994Pěkné ráno, pokud majitel služeb nezná své heslo administrátora, anebo ho nemá vůbec, tak stačí, když v hovoru zadá 3x po sobě chybně heslo a poté zvolí možnost spojení na operátora. Operátor na lince s majitelem služeb provede ověření některých osobních údajů a pokud vše proběhne v pořádku, postará se o vygenerování nového číselného hesla administrátora. Případně je vše možné řešit osobně v některé z našich prodejen ověřením osobního dokladu. Quote 1000 Mb/s ∞ GB - VF Station Praha Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.