Technikus Odesláno 9. dubna Sdílet Odesláno 9. dubna (upraveno) A u tebe ten ZAME převod z TV Komplet na ALLinONE vyšel na +11 Kč? A ten ZAME je doživotní, i když tam už nepracuješ? Upraveno 9. dubna uživatelem Technikus Citovat Premium - Základní Vodafone Station WiFi 6 Praha Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kautskym Odesláno 9. dubna Sdílet Odesláno 9. dubna @Technikuspresne cena je +11 Kč, a je doživotní ten ZAME, i když tam nepracuji. standardně ty změny muže dělat jen aktivní zaměstnanec, ale v případě převodu na nové tarify i exzamestnanec Citovat Premium, Super DSL Basic, Premium, Red Basic ALLinONE Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV Standard, Zyxel VMG8623-T50B Praha, Nová Ves Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petr-000 Odesláno 9. dubna Autor Sdílet Odesláno 9. dubna (upraveno) před 9 hodinami, kautskym napsal: Jsem převeden, ale ja měl ZAME tarif takže mě se cena tolik nedotkla 😁 tak to máš dobrý 🙂 Upraveno 9. dubna uživatelem petr-000 1 Citovat - - Sport - mladá boleslav Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kautskym Odesláno 9. dubna Sdílet Odesláno 9. dubna (upraveno) @petr-000děkuju 🙂 ale známému, který měl TV Komfort, tak už se ptal, a v rámci jeho zame Penny Market má prý Základní TV + Sport za 224 Kč, zkuste se zeptat zda také nemáte ZAME benefit Upraveno 9. dubna uživatelem kautskym 1 Citovat Premium, Super DSL Basic, Premium, Red Basic ALLinONE Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV Standard, Zyxel VMG8623-T50B Praha, Nová Ves Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Technikus Odesláno 9. dubna Sdílet Odesláno 9. dubna (upraveno) Jo, tak s 11 Kč bych taky souhlasil. Ale když to tady vidím, jak ty převody fungují, resp. že to co měl zákazník tak o to přijde (kdejaké vyjednané slevy) a dostane po změně plnou částku, tak... O cokoliv musí zákazník zase eventuálně bojovat s retenčním... Upraveno 9. dubna uživatelem Technikus 3 Citovat Premium - Základní Vodafone Station WiFi 6 Praha Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petr-000 Odesláno 9. dubna Autor Sdílet Odesláno 9. dubna (upraveno) Já nemám benefit Kautský sem obyčejný zákazník Upraveno 9. dubna uživatelem petr-000 Citovat - - Sport - mladá boleslav Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kautskym Odesláno 9. dubna Sdílet Odesláno 9. dubna zítra je další zúčtovací období, tak si myslím, že další nové info pro další klienty půjde zítra nejspíše 1 Citovat Premium, Super DSL Basic, Premium, Red Basic ALLinONE Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV Standard, Zyxel VMG8623-T50B Praha, Nová Ves Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Technikus Odesláno 9. dubna Sdílet Odesláno 9. dubna @petr-000Já jsem taky obyčejný zákazník exUPC a aktuálně Vodafone. Pomalu či rychle je asi jedno, já na nic nespěchám. Vlastně ta změna není ani z mé strany, ale poskytovatel něco mění a na něco jiného přechází. Někde na nějaké z předchozích stran se psalo, že TV Komplet, který mě zajímá, protože ho mám, se bude převádět až v poslední fázi. Začali převodem nižších tarifů. Otázkou však je, jestli ten srpnový termín platí pro všechny převody starých služeb na nové (TV, hlasové služby, internet), nebo jde každá služba samostatně i s odlišnou dobou, do kdy musí být převod na nové aktuální tarify hotový. Citovat Premium - Základní Vodafone Station WiFi 6 Praha Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petr-000 Odesláno 9. dubna Autor Sdílet Odesláno 9. dubna před 28 minutami, Technikus napsal: Jo, tak s 11 Kč bych taky souhlasil. Ale když to tady vidím, jak ty převody fungují, resp. že to co měl zákazník tak o to přijde (kdejaké vyjednané slevy) a dostane po změně plnou částku, tak... O cokoliv musí zákazník zase eventuálně bojovat s retenčním... Já mám pouze TV klasik a balíček SPORT a mediabox zapojeny přes DVB-C...... Jestli u mě ve vyúčtování napíšou že se změní tarif na nový tarif... Tam se bude psát že se všechny služby se nic nemění tak to nechám bejt počkám si na převod nebudu to řešit s oddělením počkám si před 4 minutami, Technikus napsal: @petr-000Já jsem taky obyčejný zákazník exUPC a aktuálně Vodafone. Pomalu či rychle je asi jedno, já na nic nespěchám. Vlastně ta změna není ani z mé strany, ale poskytovatel něco mění a na něco jiného přechází. Někde na nějaké z předchozích stran se psalo, že TV Komplet, který mě zajímá, protože ho mám, se bude převádět až v poslední fázi. Začali převodem nižších tarifů. Otázkou však je, jestli ten srpnový termín platí pro všechny převody starých služeb na nové (TV, hlasové služby, internet), nebo jde každá služba samostatně i s odlišnou dobou, do kdy musí být převod na nové aktuální tarify hotový. Oni sami nevědí jak to je 🤣🤣VF Myslím si že tv klasik budou jako první na předvedení pak až to dokončí půjdou na tarif komfort ať to dokončí tak budou na závěr na komplet podle mě Kautský hele když máš známe ve Vodafone potom nám řekni kolik zákazníků odešli až skončí ta jejich nová řešení 😄 jelikož jak posílají jejich informace ve vyúčtování ohledně převodu tak nemá hlavu ani patu 😄😄 volal mi brácha taky mu přišlo.... Vyúčtování a info převodu tam se psalo že se bude měnit TV klasik na Vodafone TV jinak noc tam nebyla žádná zmínka co zůstává kolik bude platit on má také balíček SPORT jsme taková sportovní rodina 😁 tam měl také napsáno že se nic nemění ve všech službách 😄 🤔🤔🤔 já přemýšlím Pane Kautský že služby budou stejny třeba sport za 99 Kč nebo jiných balíčku co měli v klasiku ale nemůžou už přepínat dalších balíčku co měli v TV klasiku ,,, v samoobsluze můj Vodafone na další balíčky tam bude pouze ,,, Cinema sport a family jinak už nic nebude jako to bylo u TV klasiku kdo bude mít sport za 99 Kč tak nebudou přidávat další sportovní kanály tam ale v balíčku za 150 Kč musejí to změnit v samoobsluze ,,,,, co myslíš Pane Kautský podle mě to bude jejich volba co se změní v novém samoobsluze za nový balíčky ,,,, kdyby se změnilo Kautský ve službách tam přece napíšou ve vyúčtování kdyby se něco změnilo podle podmínkách mají to přece měsíc zákazníky kdyby nesouhlasili Kautský jinak by ve vyúčtování bylo napsáno co změní ve službách,,,, kdyby se něco změnilo u jejich systému tak mají povinnost to oznámit ve vyúčtování 🤔 aby měli měsíc lhůtu aby ukončili smlouvu bez sankcí kdyby nesouhlasili na změnu ,,,, pak co budou dělat kdyby v televizi nefungovali sportovní kanály 😔po převedení a ve vyúčtování nic se o tom nezměnili povídej Pane Kautský jak to vidíte vy Citovat - - Sport - mladá boleslav Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kautskym Odesláno 9. dubna Sdílet Odesláno 9. dubna (upraveno) Ja stále stojím za názor který jsem řekl, a doporucim bratrovi ať se podívá na stránku ohledně změny TV , navíc @petr-000vodafone určitě nebude kvůli převádění měnit balíček sport to si malujete míč růžově https://www.vodafone.cz/muj/gm/vtv-zmena Upraveno 9. dubna uživatelem kautskym Citovat Premium, Super DSL Basic, Premium, Red Basic ALLinONE Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV Standard, Zyxel VMG8623-T50B Praha, Nová Ves Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.