Odesláno 11. ledna 2024 1 rok Zdravím, nedávno jsem si přímo na pobočce nechal změnit staré číslo na nové. To mi začalo ihned fungovat. Dnes jsem se ale chtěl podívat přes "Můj Vodafone" na možnost aktivovat si eSIM (pro info, mám iPhone 15 Pro, kde toto lze mít), ale při možnosti převést si svou LTEsim na novou eSIM mi to chce posílat ověřovací kód na staré číslo, ke kterému už nemám přístup. Což mě trošku zarazilo a tak jsem se začal pídit po možném problému a to jediné, čeho jsem si všiml je to, že u "kontaktního čísla" na mou osobu je stále uvedeno to staré a už nepřístupné číslo, a dokonce i při snaze jej změnit na nové mě to stále bohužel odkazuje na zaslání ověřovacího kódu na staré číslo. Tím se dostávám ke stejnému problému jako v případě aktivace eSIM. Prostě se tam nedostanu. Kde tedy nastal problém? Já totiž doufal, že když si zajdu změnit číslo přímo na prodejnu, tak předejdu jakýmkoliv možným omylům nebo problémům. Jinak je totiž vše v pořádku a nové číslo normálně funguje.
Odesláno 11. ledna 2024 1 rok Centrum péče @PeťasPěkné odpoledne, kontaktujte nás prosím na lince *77, aby o s vámi mohli operátoři zkontrolovat . Můžete se také samozřejmě zastavit v některé z prodejen. Premium Premium - Vodafone Station WiFi 5 Praha
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.