Odesláno 17. prosince 2023 1 rok Dobrý den, chtěl bych se zeptat jestli mohu vyměnit venkovní modem i router, který jsme ke službě dostali, za nějaký vlastní který by byl rychlejší bez toho aby jsme cokoliv s Vodafonem museli řešit.
Odesláno 17. prosince 2023 1 rok myslím že to možné je ale negarantuje Vám pokrytí a stabilitu pak by vodafone mohl řici, že máte smůlu, zjistí zda bts a signal fungují, a pokud ano, tak od Vašeho modemu dá ruce pryč Můžu využít vlastní anténu a modem? Námi prodávaný modem je nakonfigurovaný pro využití v síti Vodafone, proto doporučujeme využít právě ten. Jde o nedílnou součást služby Pevný internet. ( z https://www.vodafone.cz/pece/internet-data/pevny-internet-lte/instalace-pevny-internet/ ) zde je odkaz na požadavky na vlastní zařízení ke všem technologiím u VF https://www.vodafone.cz/_sys_/FileStorage/download/3/2022/pozadavky-na-zarizeni-dle-technologii.pdf?nc=13 Premium+, Super DSL Super, Red Basic Lite Základní, ALLinONE Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app, Vodafone TV Standard box, Vodafone TV Play box, Zyxel VMG8623 Praha, Nová Ves
Odesláno 18. prosince 2023 1 rok Centrum péče @Filop5318008Pěkný den, Pevný internet přes LTE má svá specifika - venku musí být umístěná anténa, kterou instaluje technik na nejvhodnější místo, z toho také vyplývá nutnost mít speciální modem, který má venkovní část (anténu) a vnitřní část (modem) atp. Odkazy na naše stránky najdete výše, jsou tam vypsané parametry, které musí modemy splňovat. Nejčastěji jsou použitelná zařízení, která už dříve v naší síti byla (modem, který si pořizoval jiný zákazník ke stejné službě dříve), případně stejný modem, který používáme my, koupený u T-Mobilu. Super Fibre Extra ALLinONE Vodafone TV app Samsung Pardubice
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.