Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Dobrý den,
chtěl bych se zeptat jestli mohu vyměnit venkovní modem i router, který jsme ke službě dostali, za nějaký vlastní který by byl rychlejší bez toho aby jsme cokoliv s Vodafonem museli řešit.

  • Slamb změnil název na Vlastní modem
Odesláno

myslím že to možné je ale negarantuje Vám pokrytí a stabilitu

pak by vodafone mohl řici, že máte smůlu, zjistí zda bts a signal fungují, a pokud ano, tak od Vašeho modemu dá ruce pryč

 

Můžu využít vlastní anténu a modem?

Námi prodávaný modem je nakonfigurovaný pro využití v síti Vodafone, proto doporučujeme využít právě ten. Jde o nedílnou součást služby Pevný internet. ( z https://www.vodafone.cz/pece/internet-data/pevny-internet-lte/instalace-pevny-internet/ )

zde je odkaz na požadavky na vlastní zařízení ke všem technologiím u VF 

https://www.vodafone.cz/_sys_/FileStorage/download/3/2022/pozadavky-na-zarizeni-dle-technologii.pdf?nc=13

  • Premium+, Super DSL
  • Super, Red Basic Lite
  • Základní, ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app, Vodafone TV Standard box, Zyxel VMG8623-T50B
  • Praha, Nová Ves
Odesláno
  • Centrum péče

@Filop5318008Pěkný den, Pevný internet přes LTE má svá specifika - venku musí být umístěná anténa, kterou instaluje technik na nejvhodnější místo, z toho také vyplývá nutnost mít speciální modem, který má venkovní část (anténu) a vnitřní část (modem) atp. Odkazy na naše stránky najdete výše, jsou tam vypsané parametry, které musí modemy splňovat. Nejčastěji jsou použitelná zařízení, která už dříve v naší síti byla (modem, který si pořizoval jiný zákazník ke stejné službě dříve), případně stejný modem, který používáme my, koupený u T-Mobilu.

  • Super Fibre
  • Extra
  • ALLinONE
  • Vodafone TV app Samsung
  • Pardubice

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.