Přejít na obsah

2*koax.kabel v rozdvojce = příšerný obraz


Návštěvník gloom

Doporučené příspěvky

Návštěvník gloom

Zdravím, mám takový problém. Máme doma dvě tv a jednu antenní zásuvku (Karneval Ova). Koupil jsem tedy nějaký ten anténní spliiter, zasunul do zásuvky a zapojil do něj oba anténní koax. kabely. Bohužel se mi obraz rapidně zhoršil. Pokud jeden kabel vytáhnu, obraz je zase jako býval. Nedávno jsem koupil novou tv od panasonicu, kde to zhoršení jde rapidně viděl jen na cca 2kanálech (sport24, TVP2), ale v druhém pokoji máme starší Oravu, kde všechny kanály sněží.

Mohu se zeptat, jaké rozdvojky používáte vy nebo nějaké jiné rady?

 

Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

na to sice nejsem odborník, ale každá telka i video má jinak citlivej tuner kvalita kabeláže a splitru je taky dost podstatná, jinak u nás v hospodě jde Ct24 taky blbě z výš uvedených důvodů doma to jde OK a jsme od sebe pár metrů

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím, mám takový problém. Máme doma dvě tv a jednu antenní zásuvku (Karneval Ova). Koupil jsem tedy nějaký ten anténní spliiter, zasunul do zásuvky a zapojil do něj oba anténní koax. kabely. Bohužel se mi obraz rapidně zhoršil. Pokud jeden kabel vytáhnu, obraz je zase jako býval. Nedávno jsem koupil novou tv od panasonicu, kde to zhoršení jde rapidně viděl jen na cca 2kanálech (sport24, TVP2), ale v druhém pokoji máme starší Oravu, kde všechny kanály sněží.

Mohu se zeptat, jaké rozdvojky používáte vy nebo nějaké jiné rady?

 

Díky

 

říká se, že rozbočovač má být kovovej (je kvalitnější), kabely 2x stíněný.

Pokud tohle nepomůže, vyzkoušej zesilovač cca 500-1000kč (spíš si ho proti záloze zapůjči)

Na každým rozbočení, konektoru etc. je útlum.....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník TomK
Bohužel se mi obraz rapidně zhoršil. Pokud jeden kabel vytáhnu, obraz je zase jako býval