Guest Václav Posted September 4, 2023 Share Posted September 4, 2023 Zdravím, je to již nekolikátý den, kdy máme problém (celá rodina) s voláním, volaní (množné číslo) nás slyší přerušovaně nebo vůbec, hovor se sám ukončuje. Dle mapy pokrytí by mělo být vše v naší lokalitě v pořádku, ovšem není. Telefony restartovány, SIMky vyzkoušeny v jiných zařízeních. Dovolat se na operátora a vyřešit problém se služnou za kterou si platíme, věc nemožná. Václav Quote Link to comment https://www.techforum.cz/topic/62196-n%C4%9Bkolik-dn%C3%AD-p%C5%99etrv%C3%A1vaj%C3%ADc%C3%AD-pot%C3%AD%C5%BEe-s-vol%C3%A1n%C3%ADm/ Share on other sites More sharing options...
Jenda Posted September 5, 2023 Share Posted September 5, 2023 Mapa snese všechno. Zkusil bych jiného operátora. Quote Premium - Cinema Vodafone Station WiFi 5 Kladno Link to comment https://www.techforum.cz/topic/62196-n%C4%9Bkolik-dn%C3%AD-p%C5%99etrv%C3%A1vaj%C3%ADc%C3%AD-pot%C3%AD%C5%BEe-s-vol%C3%A1n%C3%ADm/#findComment-465500 Share on other sites More sharing options...
Help center Ondra - Vodafone Posted September 5, 2023 Help center Share Posted September 5, 2023 @VáclavHezký den, Václave, díval jsem se na výpadky v okolí Hlavečníku a za poslední dny žádný plošný výpadek nahlášený nemáme. Potřebovali bychom to tedy ověřit přímo pro vaše telefonní číslo (čísla). Pokud to je možné, zavolejte prosím na *77 (800770077) a vše nahlaste kolegům, doptají se vás na podrobnosti a předají vše ke kontrole. Můžete nám také napsat přes https://tam.je/forum, v tom případě prosím nezapomeňte na: - přesnou adresu - typ telefonu - čas posledního hovoru z lokality (pro určení vysílače, ke kterému se telefon připojuje) - od kdy se potíže projevují a jak - jestli mají potíže i ostatní Obecně mě ještě napadá, zda nepoužíváte Wi-Fi volání? Pokud ano, zkuste ho vypnout a zavolat bez něj. Kdyby vše fungovalo, tak je příčina v parametrech Wi-Fi sítě a řešením by bylo volat klasicky přes mobilní síť. Stejně tak bych zkusil vypnout podporu LTE sítě a pak provést hovor, jestli není příčina ve volání přes LTE. Tady bychom se na to stejně museli podívat, ale uvítáme informaci, zda jste toto zkoušel a mělo to nějaký vliv. Quote Super Fibre Premium 5G ALLinONE Set-top box Premium Pardubice Link to comment https://www.techforum.cz/topic/62196-n%C4%9Bkolik-dn%C3%AD-p%C5%99etrv%C3%A1vaj%C3%ADc%C3%AD-pot%C3%AD%C5%BEe-s-vol%C3%A1n%C3%ADm/#findComment-465503 Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.