Odesláno 11. srpna 2023 1 rok Dobrý den, v posledním cca měsíci se mi stává, že při použití tohoto klíče mi padá připojení - hláška: invalid SIM, no SIM card. Stane se to i během připojení při psaní e-mailu, třeba. Mám tarif Red Data+. Nevíte čím by to mohlo být? Díky za odpovědi.
Odesláno 11. srpna 2023 1 rok Centrum péče @Alan UlrichPěkné odpoledne, kontaktujte nás prosím na lince 800 77 00 77 nebo nám napište přes kontaktní formulář https://tam.je/forum, abychom mohli zjistit podrobnosti. Premium Premium - Vodafone Station WiFi 5 Praha
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.