Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno
  • Autor

Jo jasný. Vím, že lze jen pronájem, šlo mi o to jakou formou se o to žádá. Naštěstí ty koupené stále jedou. Už jsou tak 10x zaplacené 😀

  • Super
  • -
  • Základní
  • Compal CH7465, CA modul
  • Štatl
Odesláno

Mam taky cerstvou zkusenost, a po Panasonicu a Sony pridam tedy neco k Samsungu. 
Mozna nekomu pomuze, obcas se zde povzdechy na problemy objevi treba zde...  

Podeziram ze na vine budou kontakty: modul do redukce pak to cele do tv viz obrazek...

ci.png.20ffcdf1cb039c1b75df5c7913c9eabe.png

Na poslednim obr. je videt jak to bylo kdysi reseno lepe a zasouvalo se primo, tak jsem to mel kdysi na plazme.
Asi tim jak zestihlovani postupovalo byli "donuceni" prejit na dnesni verzi. 
Uz u predchozi, ktera byla takto resena nejaky modelovy rok cca 2015 byly problemy -obcas se stalo ze po prepnuti vyskocila hlaska o zakodovani kanalu nastesti po prepnuti tam a zpet jineho prg uz bylo vse v poradku a pokud k tomu doslo opravdu vyjimecne tak to clovek neresil...

Nyni(2mes.zpet) u QE65QN85C byly problemy daleko horsi a tv dekodovala jen vyjimecne.
Volana linka samsungu i vodafonu a samozrejme ze problem byl vzdy u toho druheho, divne bylo ze to nekdy hralo i dva dny bez problemu.))
Zkusil jsem i zamenit ten mezikus mezi TV a modulem za ten od predchozi tv a stale totez. Dohnalo mne to k objednani tohodle a ze se budu holt divat s externiho zdroje. 
Pri prepojovani kabelaze jsem si rekl ze tomu dam posledni sanci a kouknu se naposledy jak to pekne nefunguje a uvidim opet hlasku o zakodovanem kanalu. A svete div se kdyz ten novy stb lezel pod tv tak ta jakoby se lekla a od te doby hraje bez jedineho zaskobrtnuti. Takze si to fakt vysvetluju jedine najakymi spatnymi kontakty/stinenim/preslechy ?

Potvrzuji tedy ze modul viz.. rok cca. 2011 je stale provozuschopny a tato tv s nim nabiha ihned i kdyz je odpojena od napajeni(pres dalkove vypinam jednotlive zasuvky) a to bez "že u některých typů televizorů se vždy po zapnutí na začátku objevuje taková otravná informační  tabulka."  

ciai.png.eca64f4bbe0c723054a835a498706dbe.png

  • -
  • -
  • -
  • CI
  • O-va
Odesláno
  • Centrum péče

@MSwampPokud máte zájem o dodání nového CA modulu do pronájmu, tak stačí požádat telefonicky na 800770077 🙂 

  • Super Fibre
  • Extra
  • ALLinONE
  • Vodafone TV app Samsung
  • Pardubice

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.