thaischumi Posted May 19 Share Posted May 19 (edited) Myslím si že momentálně má buď DHCP server Vodafonu nebo modem nějaký bug, včera mi nepřidělil adresu brány na první pokus po restartu. Mám Vodafone station teprve 2 měsíce, provozuje v režimu Bridge. Restartuju jednou za čas. Tentokrát restart nějak trval tak jsem vypátral kde je chyba, pak mi překvapilo že adresu výchozí brány mám 0.0.0.0. Připojil jsem nb napřímo abych vyloučil problému se svým routerem a po třetím pokusu restartu se mi podařilo replikovat problém, jak router tak nb dostaly veřejnou ip a masku, ale bránu nikoli (na routeru 0.0.0.0, na nb prázdno), řešení v tuto chvíli je nějakým způsobem refreshovat wan rozhraní (např. vytápěním lan kabelu a znovu připojit, deaktivaci a znovu aktivaci síťové karty, ipconfig /release pak renew, atd.) pak už dostaly stejnou ip ale už se bránou. https://youtu.be/O6foeb679Cc Edited May 19 by thaischumi Quote Super 800 Mb/s Profi - Komfort VF Station + 3x CA Moduly Praha - Jinonice Link to comment Share on other sites More sharing options...
Help center Veronika - Vodafone Posted May 20 Help center Share Posted May 20 @thaischumiPěkné ráno, kontaktujte nás prosím případě na lince 800 77 00 77 přes volbu v menu 2, technická podpora to s vámi zkontroluje. Quote 1000 Mb/s ∞ GB - VF Station Praha Link to comment Share on other sites More sharing options...
thaischumi Posted May 20 Author Share Posted May 20 Ještě jednu info z wiresharku: ve DHCP ACK zprávě na první pokus zcela chybí Option 3 (Router) Quote Super 800 Mb/s Profi - Komfort VF Station + 3x CA Moduly Praha - Jinonice Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.