Odesláno 11. května 2023 1 rok Vážený nadřízený pana Mirka Slaného, jmenuji se Dagmar Kjonaas a jsem vaším zákazníkem jíž 22let , po velmi dlouhé době jsem se na operační lince natrefila na jednoho z vašich operátorů, byl to pan MIREK SLANÝ. Jeho přístup byl velmi profesionální, dokázal odpovědět na jakýkoli dotaz, ani náznakem mi nedal najevo, že už je hovor dlouhý, přestože měl již po pracovní době. Mé požadavky vyřešil, a vysvětlil další postup. Byla bych velice vděčná, kdyby byl obeznámen s tím, že si velmi vážím jeho přístupu. Je to totiž zhruba po pěti letech, kdy jsem byla spokojena s komunikací vašeho operátora, upřímně za poslední dobu se kvalita poskytovaných služeb na zákaznické lince tak zhoršila, nejen neochotou a neznalostí, ale především drzostí. Kolikrát to vypadalo jako kdybych byla já co má nesmyslné otázky, ale skutečnost, že tím pouze kamuflovali jejich neznalost. Když jsem včera telefonovala na vaši zákaznickou linku byla jsem rozhodnutá, že u vás vše vypovím a přejdu k jinému operátorovi, jen díky panu Slanému jsem to neudělala, proto také považuji za důležité a nutné vám toto sdělit. S pozdravem a přáním hezkého dne Mgr. Dagmar Kjonaas, MBA
Odesláno 15. května 2023 1 rok Centrum péče Dobrý den, @Dagmar Kjonaas, jsem moc rád, že jste byla s operátorem na lince tak spokojená. Můžete se spolehnout, že vaši zpětnou vazbu předám jemu i jeho nadřízeným 🙂 - Premium 5G ALLinONE - Chrudim
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.