Ipanema Posted May 9 Share Posted May 9 Dobrý den, od dnešního rána, tj. 9.5.2023, mam problémy s aplikací Smart App. Do včerejšího dne bylo vše v pořádku a aplikace byla funkční. Můžete mi prosím pomoci co se stalo nebo kdy bude problém vyřešen? Používám v aplikaci dvě zařízení Curb. Zde jsem přiložil dva PrintScreeny z telefonu. První s tlačítkem "ano" se mi zobrazí při otevření aplikace. Když na tlačítko ťuknu, zobrazí se mi obrazovka s textem "jejda...." a to je vše. Nic dalšího nebo jiného na obrazovce nevidím. Zkoušel jsem se připojit k internetu jak mobilním, tak WiFi připojením. Vždy beze změny. Vodafone Curb zařízení mám vedená pod svým tel. číslem. Aplikaci rovněž. (Snad můžu nyní založit bez tel. čísla.) Děkuji za řešení, případně odpověď jak dlouho bude problém přetrvávat nebo jak dlouho budou služby nedostupné. - Quote 4G LTE Premium 5G Komplet Vodafone Curb Brno Link to comment Share on other sites More sharing options...
Help center Veronika - Vodafone Posted May 10 Help center Share Posted May 10 @IpanemaPěkné dopoledne, pošlete nám prosím podrobnosti včetně screenů přes kontaktní formulář https://tam.je/forum, abychom mohli zjistit, co se stalo. Quote 1000 Mb/s ∞ GB - VF Station Praha Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.