Jump to content

Vodafone Smart aplikace - nefunkční!!!


Guest Ipanema

Recommended Posts

Guest Ipanema

Dobrý den,

od dnešního rána, tj. 9.5.2023, mam problémy s aplikací Smart App. Do včerejšího dne bylo vše v pořádku a aplikace byla funkční.

Můžete mi prosím pomoci co se stalo nebo kdy bude problém vyřešen? Používám v aplikaci dvě zařízení Curb.

Zde jsem přiložil dva PrintScreeny z telefonu. První s tlačítkem "ano" se mi zobrazí při otevření aplikace. Když na tlačítko ťuknu, zobrazí se mi obrazovka s textem "jejda...." a to je vše. Nic dalšího nebo jiného na obrazovce nevidím. Zkoušel jsem se připojit k internetu jak mobilním, tak WiFi připojením. Vždy beze změny.

Vodafone Curb zařízení mám vedená pod svým tel. číslem. Aplikaci rovněž. (Snad můžu nyní založit bez tel. čísla.)

Děkuji za řešení, případně odpověď jak dlouho bude problém přetrvávat nebo jak dlouho budou služby nedostupné.

 

spacer.png

-

spacer.png

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...