Odesláno 9. května 2023 1 rok Dobrý den, od dnešního rána, tj. 9.5.2023, mam problémy s aplikací Smart App. Do včerejšího dne bylo vše v pořádku a aplikace byla funkční. Můžete mi prosím pomoci co se stalo nebo kdy bude problém vyřešen? Používám v aplikaci dvě zařízení Curb. Zde jsem přiložil dva PrintScreeny z telefonu. První s tlačítkem "ano" se mi zobrazí při otevření aplikace. Když na tlačítko ťuknu, zobrazí se mi obrazovka s textem "jejda...." a to je vše. Nic dalšího nebo jiného na obrazovce nevidím. Zkoušel jsem se připojit k internetu jak mobilním, tak WiFi připojením. Vždy beze změny. Vodafone Curb zařízení mám vedená pod svým tel. číslem. Aplikaci rovněž. (Snad můžu nyní založit bez tel. čísla.) Děkuji za řešení, případně odpověď jak dlouho bude problém přetrvávat nebo jak dlouho budou služby nedostupné. -
Odesláno 10. května 2023 1 rok Centrum péče @IpanemaPěkné dopoledne, pošlete nám prosím podrobnosti včetně screenů přes kontaktní formulář https://tam.je/forum, abychom mohli zjistit, co se stalo. Premium Premium - Vodafone Station WiFi 5 Praha
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.