Odesláno 12. dubna 2023 2 roky Mám nyní aktivovaný BALÍČEK KE KARTĚ FIX - Volání v síti neomezeně, nicméně o tuto službu už nemám zájem. Bylo mi na pobočce pracovním asistem sděleno, že tuto akci lze vykonat ve službě Můj Vodafone. Vývojáři aplikace se ale zřejmě rozhodli, že implementovanou funkcionalitu znemožní. Možnost Vypnout obnovení balíčku mám zašednutou a přiložená zpráva/upozornění v rámečku je vzhledem k dnešnímu datu a v tomto kontextu naprosto irelevantní. Narazil jste někdo na podobný problém s ostatními službami Vodafone? Budu moc rád za každou radu. Děkuji. Přikládám screenshot, co na stránce služeb vidím (jsem příhlášený jako administrátor). Upraveno 12. dubna 2023 2 roky uživatelem Frustrovaný Zákazník
Odesláno 13. dubna 2023 2 roky a když ho přepneš na jednorázovej, to taky nejde? 🤔 - - jenom testuju Vodafone TV app Samsung Praha
Odesláno 13. dubna 2023 2 roky Centrum péče @Frustrovaný ZákazníkPěkné ráno, vypnout obnovení balíčku by mělo jít, v tomto případě se jedná o chybu 😞 Napište nám prosím přes kontaktní formulář https://tam.je/forum nebo nám zavolejte na linku *77, abychom mohli zjistit příčinu, proč balíček není možné v samoobsluze vypnout a balíček vám vypneme. Přepnutí na jednorázový balíček není řešením, naúčtuje se vám další poplatek za jednorázový. Premium Premium - Vodafone Station WiFi 5 Praha
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.