Odesláno 10. března 2023 2 roky Dobry den, Vodafon mi uz 3 roky uctuje fakturi za sluzby, ktore mi neposkytuje. 2 roky pocas lockdownov 2020-2022 vzdy ked som sa vratil na uzemie CR, prestal mi fungovat telefon. Ano, presne tak, SIM karta od Ceskeho Vodafonu mi nefungovala na uzemi CR, iba v SR a PL. Otrasne.. Co je horsie, ked som sa prestahoval do USA, moje cislo prestalo fungovat absolutne, neprichadzaju mi volania ani SMS. Neviem sa koli Vodafonu prihlasit do ziadneho internetovaho bankovnictva. Vodafon so mnou odmieta komunikovat a chcu, aby som sa dostavil osobne... Ale ja nemozem dalsi rok opustit uzemie USA! Co mam robit? Jak je mozne, ze sa taketo zdieranie a vyuzivanie zakaznikov toleruje na uzemi CR?
Odesláno 11. března 2023 2 roky A to řešíš až teď? Co na to říct....😀 Super - ALLinONE Compal CH7465, CA modul Liberec
Odesláno 13. března 2023 2 roky Centrum péče @Matej Gagyi Dobrý den, Mateji, určitě se na to podíváme a zkusíme vám pomoct, jen podle vašeho veřejného příspěvku si netroufám odhadovat, co může být důvodem... Vždy je ale dobré nám dát vědět co nejdříve, pokud něco nefunguje, jak má. Několik let zpět to opravdu řešit nedokážeme 😞 Napište nám prosím přes https://tam.je/forum, do kontaktního formuláře se přihlašujete tak, jako když se hlásíte do samoobsluhy. Jestli už číslo není aktivní, můžete se nám ozvat na e-mail pece@vodafone.cz a do textu zprávy uveďte telefonní číslo a také první a třetí číslici z hesla pro komunikaci s námi. Kdybyste heslo vůbec neznal, tak nám do zprávy napište funkční kontaktní číslo, abychom v případě potřeby věděli, kam zavolat. Super Fibre Extra ALLinONE Vodafone TV app Samsung Pardubice
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.