Dean Ramić Posted December 4, 2022 Share Posted December 4, 2022 Dobrý den, Už nežiji v České republice a moje SIM karta je vadná, takže své číslo nemohu používat. V srpnu jsem poslal poštou odstoupení od smlouvy, jak je popsáno na domovské stránce Vodafonu, a stále mám potvrzení o odeslání. Od té doby mi stále chodí účty. Zkoušel jsem volat na anglickou zákaznickou podporu, ale okamžitě mě vyhodili. Jak mohu odstoupit od smlouvy, aniž bych musel jet do České republiky? Rád bych také dostal zpět peníze, které jsem pravidelně platil po řádném zrušení? Bohužel umím jen trochu česky a používám překladač. Budu vám vděčná za jakoukoli pomoc. S pozdravem, Dean Quote - - - No Brno Link to comment Share on other sites More sharing options...
Help center Veronika - Vodafone Posted December 4, 2022 Help center Share Posted December 4, 2022 @Dean RamićHello, please contact us via socialmediacz@vodafone.com and we will help you. Do not forget to mention the telephone number which you were using with our company and the first and fourth digit of the administrative password for My Vodafone self-care. Veronika Quote 1000 Mb/s ∞ GB - VF Station Praha Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.