Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Chtěl bych se zeptat jestli se nějak změnil systém aktivace Dat zdarma k tarifu v aplikaci Můj Vodafone.

Zdá se že možnost aktivace dodatečného balíčku dat mi zmizela z položky "nabídky na míru" pro všechny tarify které spravuji. 

Nemáte někdo tušení jak si dodatečné datové balíčky aktivuji?

Odesláno
  • Centrum péče

@JoebikerPěkné odpoledne, systém se určitě nezměnil. Kontaktujte nás prosím přes kontaktní formulář https://tam.je/forum, ať zjistíme konkrétní informace k vašim službám i tarifu. 

 

  • Premium
  • Premium
  • -
  • Vodafone Station WiFi 5
  • Praha

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community