Odesláno 9. září 2022 3 roky Dobrý den, na internetu i v aplikaci nemůžu nastavit vůbec žádné služby, jen mi to píše že jakmile vyřídí předchozí požadavek tak to bude možné, ale tohle tam mám snad 2-3 měsíce a furt se nic neděje, napadá někoho co s tím? Dekuji
Odesláno 9. září 2022 3 roky Zavolal bych si na infolinku Super 500 Mb/s - - Compal CH7465 černý Ostrava - Zábřeh
Odesláno 9. září 2022 3 roky přesně jak říká @Tube zavolat na infolinku nebo zajít na prodejnu Premium+, Super DSL Super, Red Basic Lite Základní, ALLinONE Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app, Vodafone TV Standard box, Vodafone TV Play box, Zyxel VMG8623 Praha, Nová Ves
Odesláno 12. září 2022 3 roky Centrum péče Dobré dopoledne, @Kristýna Průšková, tahle hláška značí nějakou nedokončenou změnu. Bude potřeba, aby se na to podívali přímo naši specialisté - zavolejte nám proto na 800 77 00 77, případně nám napište přes https://tam.je/forum/, postaráme se o to 🙂 - Premium 5G ALLinONE - Chrudim
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.