Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Zdravím, mám problém s chybou mg004 v aplikaci vodafone tv.  Přijde mi divné, že mi píše tuto chybu, když mám zařízení Iphone. Na Ipadu mi přehrávání funguje, na telefonu ne.  

Nějaké tipy jak to vyřešit?

Odesláno

Nemáš v telefonu povolené nějaké dodatečné zabezpečení, například firemní profil, VPN, nebo soukromý přenos ?

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno
  • Centrum péče

@krystof.rund Dobré ráno, zkuste se podívat do nastavení iPhonu, jestli nemáte zapnutou funkci "Soukromý přenos"  a případně jí vypnout. Pokud by t tím nebylo a přehrávání vám pořád nebude fungovat, doporučuji ještě provést přeinstalování aplikace. Když ani to nezabere, tak nám ohledně toho napište přes https://tam.je/forum/, abychom se na to mohli podívat detailněji 🙂  

  • -
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • -
  • Chrudim
Odesláno
V 18. 8. 2022 v 23:15, tomus napsal:

Nemáš v telefonu povolené nějaké dodatečné zabezpečení, například firemní profil, VPN, nebo soukromý přenos ?

Ani jedno z těchto věcí nemám zapnuté. 

  • po měsíci...
Odesláno

Mám naprosto stejný problém. Na telefonu iPhone 14 Pro s iOS 16.0.2. aplikace nefunguje a hlásí chybu MG 004. Nahlášeno Vodafonu, ale dosud bez řešení.

Odesláno

Díky technické podpoře Vodafonu (centrum péče) byl problém po telefonu vyřešen a aplikace na telefonu funguje. Super a děkuji moc.

Odesláno

@ingfila a moh bys nám prozradit jakým způsobem byl problém vyřešen, určitě by se to hodilo někomu dalšímu do budoucna.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
  • po 2 týdnech...
Odesláno

Je třeba vymazat registrovaný telefon u Vodafon - iPhone 13, znovu se registrovat iPhone 14 a vše funguje.

  • po měsíci...
Odesláno

@ingfila Mohl bych poprosit o radu, kde přesně se provádí vymazání registrovaných telefonů?

Děkuji

Odesláno

Přihlásíš se do Můj Vodafone, buďto přes web, nebo přes mobilní aplikaci v telefonu, tam klikneš na záložku Moje služby (televize) a v mobilní aplikaci to najdeš pod touto záložkou skoro úplně dole, na webu je to pak skoro nahoře.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.