Přejít na obsah

Výměna SIM za novou pro seniora


Návštěvník panVedouci

Doporučené příspěvky

Návštěvník panVedouci

Zdravím, jaký je správný postup pro získání nové nano SIM pro seniora, který se odhodlal k novému přístroji, ale nemá/nezná žádné heslo či účet. Stávající mnoho let starou SIM kartu používá v tlačítkovém telefonu jako předplacenku. Prodejna Vodafone v blízkosti není.

Má někdo představu?

Prošel jsem oficiální návody, ale všude je nějaký zádrhel. Například objednání přes *77 chce nějaké heslo. Nikdy žádné neměl ani nepoužil.

Jak na to?

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevím jestli to půjde ale zkus to přes samoobsluhu na můj Vodafone, tam vybrat jako přihlášení jiný způsob, zadat tam telefonní číslo a nechat si poslat heslo přes SMS a pak se přihlásit do samoobsluhy Můj Vodafone.

https://www.vodafone.cz/muj/prihlaseni

 

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník panVedouci

Děkuji, mohu zkusit, až bude přístroj po ruce, ale jak mi to pomůže? To je jen to jednorázové přihlášeni do samoobsluhy. Tam se o novou SIM zažádat nedá, když je to předplacenka. Půjde při takovém typu přihlášení vytvořit administrátorské heslo? To hádám ne.

Jaksi jsem nenašel postup pro nové, prvotní vytvoření toho účtu. Všude je jen "přihlásit" nebo "zapomenuté heslo".

Asi jsem úplně pitomý, omlouvám se.

Třeba bude fungovat to "zapomenuté heslo", i když nikdy žádné neexistovalo.

Pak sem hodím výsledek.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník panVedouci

Ano, to jsem pochopitelně pročetl. A už jsem i výměnu v jiných případech dělal. Ale pro tento konkrétní prostě žádný popsaný postup úplně nesedí.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Centrum péče

@panVedouci Dobré ráno, administrátorské heslo mají všichni naši zákazníci. U předplacených karet to chodí tak, že po aktivaci čísla přijde tohle heslo do SMS. Pokud už tu zprávu s heslem k dispozici nemáte, doporučuji pak využít web https://www.vodafone.cz/pece/muj-vodafone/hesla/zapomnel-jste-heslo/ - vpravo dole je k dispozici náš chatbot TOBi, který s vámi obnovu hesla jednoduchými kroky projde, stačí jen kliknout na "Chci obnovit heslo", následně zadat řešené telefonní číslo a pak už postupovat podle instrukcí. Jakmile budete mít nastavené nové heslo, můžete si novou SIM kartu objednat podle návodu na https://www.vodafone.cz/pece/muj-ucet-cislo/sim-karty/vymena-sim-karty/ 🙂 Případně to můžete vyřešit telefonicky na lince *77 (800 77 00 77) - zde v automatu stačí požadované heslo zadat třikrát špatně a následně ve výběru v hlasovém automatu stiskněte nulu. V tu chvíli byste se měl přepojit na operátora, který vám už se vším pomůže 🙂 

  • -
  • Premium 5G
  • Komplet
  • VTV box
  • Chrudim
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...