Guest panVedouci Posted May 7, 2022 Share Posted May 7, 2022 Zdravím, jaký je správný postup pro získání nové nano SIM pro seniora, který se odhodlal k novému přístroji, ale nemá/nezná žádné heslo či účet. Stávající mnoho let starou SIM kartu používá v tlačítkovém telefonu jako předplacenku. Prodejna Vodafone v blízkosti není. Má někdo představu? Prošel jsem oficiální návody, ale všude je nějaký zádrhel. Například objednání přes *77 chce nějaké heslo. Nikdy žádné neměl ani nepoužil. Jak na to? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomus Posted May 7, 2022 Share Posted May 7, 2022 Nevím jestli to půjde ale zkus to přes samoobsluhu na můj Vodafone, tam vybrat jako přihlášení jiný způsob, zadat tam telefonní číslo a nechat si poslat heslo přes SMS a pak se přihlásit do samoobsluhy Můj Vodafone. https://www.vodafone.cz/muj/prihlaseni Quote Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest panVedouci Posted May 7, 2022 Share Posted May 7, 2022 Děkuji, mohu zkusit, až bude přístroj po ruce, ale jak mi to pomůže? To je jen to jednorázové přihlášeni do samoobsluhy. Tam se o novou SIM zažádat nedá, když je to předplacenka. Půjde při takovém typu přihlášení vytvořit administrátorské heslo? To hádám ne. Jaksi jsem nenašel postup pro nové, prvotní vytvoření toho účtu. Všude je jen "přihlásit" nebo "zapomenuté heslo". Asi jsem úplně pitomý, omlouvám se. Třeba bude fungovat to "zapomenuté heslo", i když nikdy žádné neexistovalo. Pak sem hodím výsledek. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomus Posted May 7, 2022 Share Posted May 7, 2022 Nějaké informace ohledně výměny SIM karty jsou ještě zde: https://www.vodafone.cz/pece/muj-ucet-cislo/sim-karty/vymena-sim-karty/ Quote Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest panVedouci Posted May 7, 2022 Share Posted May 7, 2022 Ano, to jsem pochopitelně pročetl. A už jsem i výměnu v jiných případech dělal. Ale pro tento konkrétní prostě žádný popsaný postup úplně nesedí. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Help center Martin - Vodafone Posted May 8, 2022 Help center Share Posted May 8, 2022 @panVedouci Dobré ráno, administrátorské heslo mají všichni naši zákazníci. U předplacených karet to chodí tak, že po aktivaci čísla přijde tohle heslo do SMS. Pokud už tu zprávu s heslem k dispozici nemáte, doporučuji pak využít web https://www.vodafone.cz/pece/muj-vodafone/hesla/zapomnel-jste-heslo/ - vpravo dole je k dispozici náš chatbot TOBi, který s vámi obnovu hesla jednoduchými kroky projde, stačí jen kliknout na "Chci obnovit heslo", následně zadat řešené telefonní číslo a pak už postupovat podle instrukcí. Jakmile budete mít nastavené nové heslo, můžete si novou SIM kartu objednat podle návodu na https://www.vodafone.cz/pece/muj-ucet-cislo/sim-karty/vymena-sim-karty/ 🙂 Případně to můžete vyřešit telefonicky na lince *77 (800 77 00 77) - zde v automatu stačí požadované heslo zadat třikrát špatně a následně ve výběru v hlasovém automatu stiskněte nulu. V tu chvíli byste se měl přepojit na operátora, který vám už se vším pomůže 🙂 Quote - Premium 5G ALLinONE - Chrudim Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.