Jump to content

Výměna SIM za novou pro seniora


Guest panVedouci

Recommended Posts

Guest panVedouci

Zdravím, jaký je správný postup pro získání nové nano SIM pro seniora, který se odhodlal k novému přístroji, ale nemá/nezná žádné heslo či účet. Stávající mnoho let starou SIM kartu používá v tlačítkovém telefonu jako předplacenku. Prodejna Vodafone v blízkosti není.

Má někdo představu?

Prošel jsem oficiální návody, ale všude je nějaký zádrhel. Například objednání přes *77 chce nějaké heslo. Nikdy žádné neměl ani nepoužil.

Jak na to?

 

 

Link to comment
Share on other sites

Guest panVedouci

Děkuji, mohu zkusit, až bude přístroj po ruce, ale jak mi to pomůže? To je jen to jednorázové přihlášeni do samoobsluhy. Tam se o novou SIM zažádat nedá, když je to předplacenka. Půjde při takovém typu přihlášení vytvořit administrátorské heslo? To hádám ne.

Jaksi jsem nenašel postup pro nové, prvotní vytvoření toho účtu. Všude je jen "přihlásit" nebo "zapomenuté heslo".

Asi jsem úplně pitomý, omlouvám se.

Třeba bude fungovat to "zapomenuté heslo", i když nikdy žádné neexistovalo.

Pak sem hodím výsledek.

Link to comment
Share on other sites

Guest panVedouci

Ano, to jsem pochopitelně pročetl. A už jsem i výměnu v jiných případech dělal. Ale pro tento konkrétní prostě žádný popsaný postup úplně nesedí.

 

Link to comment
Share on other sites

  • Help center

@panVedouci Dobré ráno, administrátorské heslo mají všichni naši zákazníci. U předplacených karet to chodí tak, že po aktivaci čísla přijde tohle heslo do SMS. Pokud už tu zprávu s heslem k dispozici nemáte, doporučuji pak využít web https://www.vodafone.cz/pece/muj-vodafone/hesla/zapomnel-jste-heslo/ - vpravo dole je k dispozici náš chatbot TOBi, který s vámi obnovu hesla jednoduchými kroky projde, stačí jen kliknout na "Chci obnovit heslo", následně zadat řešené telefonní číslo a pak už postupovat podle instrukcí. Jakmile budete mít nastavené nové heslo, můžete si novou SIM kartu objednat podle návodu na https://www.vodafone.cz/pece/muj-ucet-cislo/sim-karty/vymena-sim-karty/ 🙂 Případně to můžete vyřešit telefonicky na lince *77 (800 77 00 77) - zde v automatu stačí požadované heslo zadat třikrát špatně a následně ve výběru v hlasovém automatu stiskněte nulu. V tu chvíli byste se měl přepojit na operátora, který vám už se vším pomůže 🙂 

  • -
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • -
  • Chrudim
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...