Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Zdravím,

chtěl bych se Vás zeptat, jestli má někdo zkušenosti s problémy ohledně převodu osobního čísla na firemní.

 

Podával jsem žádost o převod 9.3. a bylo mi řečeno, že mají na to lhůtu 30 dní, ale po uplynutí 30 dní + žádost o urgenci, která trvala dalších 18 dní nad rámec standartní lhůty se mi nikdo od VF neozval. Po návštěvy pobočky a nespočet hovorů na infolinku mě nutí znovu zažádat o převod znovu, protože to tam prý neevidují. 

 

Moje otázka zní, jestli nemáte s tímto problémem zkušenosti a nebo telefonní kontakt, kde se můžu dovolat a vyřešit tuto problematiku.

Odesláno
  • Centrum péče

Hezké ráno, @tuan93, pravděpodobně muselo dojít k nějaké chybě, protože takový převod obvykle opravdu zpracujeme nejdéle do 30 dní. Pokud se tak nestalo a formulář opravdu není vidět v našem systému, je nutné nám ho poslat znovu. Napište nám ohledně toho prosím přes https://tam.je/forum/, rádi vše prověříme a pomůžeme vám to vyřešit 🙂  

  • -
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • -
  • Chrudim

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community