Přejít na obsah

Nefunkční Vodafone TV - aplikace i web


Návštěvník Dušan Vybíral

Doporučené příspěvky

Návštěvník Dušan Vybíral

Dobrý den.
Neustále a opakuji, neustále mám problém s mobilním přehráváním tv , a to jak přes aplikaci na androidu, tak ve webovém rozhraní. Buď nefunguje vůbec, nebo nahodile. Po přečtení hodnocení této aplikace vidím, že to není jen můj problém. Můžete týmu vývojářů a jejich vedení vyřídit, že nevím, za co je Vodafone platí? Tato aplikace je opravdové neštěstí! To starý horizon GO od UPC, to byla jiná káva! Nechápu, proč, když fungoval, ho nepoužíváte dál! Uvedu příklady nefungování: Uprostřed puštěného kanálu, když se mi ho tedy podaří spustit, což třeba dnes nejde (včera chvíli šel), se obraz sekne a vyběhne hláška "Médium nelze přehrát. Zkuste to prosím znovu. (WT1809)". Pak už se to objevuje pořád a TV prostě nespustím. Na aplikaci v mobilu, či tabletu zase hlášky typu WT1809 či MV1803, MV1851. Je to hrůza, že v dnešní době někdo takto zprznil fungující aplikaci. Na vašich stránkách, když si najedu na podporu, je poslední aktualizace, u tohoto problému, 31.1.2022. Takže od této doby se jím nikdo nezajímá? Co tam dělají lidé zodpovědní za fungování? Na webu se chlubíte, že aplikace funguje na androidu 5 a výše a ve windows, přes webové rozhraní (podmínky jako vypnutí hardwarové podpory apod. mám samozřejmě splněny). Mohl by se tedy už někdo OPRAVDU tímto problémem zabývat? A prosím neřešte typ mobilu nebo tabletu. Kdyby mi aplikace neběžela vůbec, a na žádném zařízení, pochopím, že je něco špatně u mě, ale na všech třech zařízeních někdy funguje a někdy ne, což z ní dělá nepoužitelný zmetek! Díky za nápravu (ač v ní moc nedoufám a přemýšlím o konkurenci) 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Centrum péče

@Dušan Vybíral Zdravím vás, Dušane, plošně ale takovou chybu opravdu neevidujeme, takže abychom mohli situaci řešit, potřebujeme našim technikům uvést konkrétní příklady ke konkrétnímu číslu Vodafone TV. Abychom tedy mohli nechat vámi popisované potíže prověřit, zavolejte nám ohledně toho prosím na 800 77 77 31, nebo případně napište přes https://tam.je/forum/ 

  • -
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • -
  • Chrudim
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

2 Martin-Vodafone: Vy o těchto problémech slyšíte dnes prvně? Je jich tady plné fórum. Tak dobrý, no...
Znovu opakuji svůj subjektivní názor - přítomnost zaměstnanců infolinky na tomto fóru je k ničemu. Berte radši ty telefony na infolajně místo recitování tady, třeba se bude na spojení čekat kratší dobu.

Upraveno uživatelem Medvěd
  • Souhlasím 2
  • Haha 1
  • -
  • -
  • Komplet
  • Takový bílý, nastojato
  • Praha Žižkov
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...