Jump to content

Nefunkční Vodafone TV - aplikace i web


Guest Dušan Vybíral

Recommended Posts

Guest Dušan Vybíral

Dobrý den.
Neustále a opakuji, neustále mám problém s mobilním přehráváním tv , a to jak přes aplikaci na androidu, tak ve webovém rozhraní. Buď nefunguje vůbec, nebo nahodile. Po přečtení hodnocení této aplikace vidím, že to není jen můj problém. Můžete týmu vývojářů a jejich vedení vyřídit, že nevím, za co je Vodafone platí? Tato aplikace je opravdové neštěstí! To starý horizon GO od UPC, to byla jiná káva! Nechápu, proč, když fungoval, ho nepoužíváte dál! Uvedu příklady nefungování: Uprostřed puštěného kanálu, když se mi ho tedy podaří spustit, což třeba dnes nejde (včera chvíli šel), se obraz sekne a vyběhne hláška "Médium nelze přehrát. Zkuste to prosím znovu. (WT1809)". Pak už se to objevuje pořád a TV prostě nespustím. Na aplikaci v mobilu, či tabletu zase hlášky typu WT1809 či MV1803, MV1851. Je to hrůza, že v dnešní době někdo takto zprznil fungující aplikaci. Na vašich stránkách, když si najedu na podporu, je poslední aktualizace, u tohoto problému, 31.1.2022. Takže od této doby se jím nikdo nezajímá? Co tam dělají lidé zodpovědní za fungování? Na webu se chlubíte, že aplikace funguje na androidu 5 a výše a ve windows, přes webové rozhraní (podmínky jako vypnutí hardwarové podpory apod. mám samozřejmě splněny). Mohl by se tedy už někdo OPRAVDU tímto problémem zabývat? A prosím neřešte typ mobilu nebo tabletu. Kdyby mi aplikace neběžela vůbec, a na žádném zařízení, pochopím, že je něco špatně u mě, ale na všech třech zařízeních někdy funguje a někdy ne, což z ní dělá nepoužitelný zmetek! Díky za nápravu (ač v ní moc nedoufám a přemýšlím o konkurenci) 

Link to comment
Share on other sites

  • Help center

@Dušan Vybíral Zdravím vás, Dušane, plošně ale takovou chybu opravdu neevidujeme, takže abychom mohli situaci řešit, potřebujeme našim technikům uvést konkrétní příklady ke konkrétnímu číslu Vodafone TV. Abychom tedy mohli nechat vámi popisované potíže prověřit, zavolejte nám ohledně toho prosím na 800 77 77 31, nebo případně napište přes https://tam.je/forum/ 

  • -
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • -
  • Chrudim
Link to comment
Share on other sites

2 Martin-Vodafone: Vy o těchto problémech slyšíte dnes prvně? Je jich tady plné fórum. Tak dobrý, no...
Znovu opakuji svůj subjektivní názor - přítomnost zaměstnanců infolinky na tomto fóru je k ničemu. Berte radši ty telefony na infolajně místo recitování tady, třeba se bude na spojení čekat kratší dobu.

Edited by Medvěd
  • Agree 2
  • Haha 1
  • -
  • -
  • Komplet
  • Takový bílý, nastojato
  • Praha Žižkov
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...