Guest Nagicek21 Posted April 10, 2022 Share Posted April 10, 2022 Dobrý den, dnes jsem platil paušál přes aplikaci. Po potvrzení platby v internet bance mi to ve vodafone aplikaci ukázalo chybovou hlášku payment rejected. Tak jsem to zkusil znovu a ten samý problém. Nicméně jsem poté zjistil, že mi byla platba dvakrát stržena. Máte někdo zkušenost jak postupovat? Jedna platba se vrátí automaticky, nebo to musím řešit s operátorem? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Help center Veronika - Vodafone Posted April 10, 2022 Help center Share Posted April 10, 2022 @Nagicek21Pěkné odpoledne, pokud jste provedl platbu duplicitně, tak je možné vzniklý přeplatek použít pro platbu následujícího Vyúčtování. Pokud máte zájem o vrácení, napište nám prosím přes ověřený formulář https://tam.je/forum Quote 1000 Mb/s ∞ GB - VF Station Praha Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.