Přejít na obsah

Autentikace k IVR


Návštěvník tomasbird

Doporučené příspěvky

Návštěvník tomasbird

Dobrý den, jakým způsobem se autentikuji na infolince abych se dostal dál než za krok č.1? Mám tady k dispozici 4 čísla:

  1. Zákaznický účet
  2. Vaše číslo
  3. Číslo plátce
  4. Číselné heslo k ověření

Ani jedno nefunguje. Všechny jsem zkoušel 2x. Překlep není.... Jsem už zoufalý z toho kolečka. Můj účet byl údajně úspěšně migrován z UPC na Vodafone.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Centrum péče

@tomasbird Pěkný den, pokud voláte na 800770077, tak když nevoláte z čísla Vodafonu, budete zadávat číslo plátce. Následně potřebujete číselné heslo, které pokud byste neznal, můžete zadat 3x po sobě chybně a pak vám nabídneme možnost přepojení.

Alternativně můžete zkusit 800777731, případně prodejní linku 800777777 a požádat kolegy o přepojení.

  • Super Fibre
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Set-top box Premium
  • Pardubice
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...