Odesláno 2. března 2022 3 roky ahoj, aktivoval jsem sociální pass, ale data se stále odepisují Upraveno 2. března 2022 3 roky uživatelem Sabov Vasyl
Odesláno 2. března 2022 3 roky Centrum péče @Sabov Vasyl Hezké odpoledne, podle čeho to sledujete? Pokud byste se díval jen do čítače v telefonu, tak tam se budou odečítat stále, telefon neví, že máte službu Social Pass. Jinak doporučuji zkontrolovat, že vše používáte podle podmínek služby, mrkněte na https://www.vodafone.cz/pece/tarify-sluzby/vodafone-pass/social-pass/. Super Fibre Extra ALLinONE Vodafone TV app Samsung Pardubice
Odesláno 12. března 2022 3 roky @Sabov Vasyljenom poradím, pokud nepoužíváte originální aplikace, ale používáte služby přes prohlížeč, tam se data odečítají Premium+, Super DSL Super, Red Basic Lite Základní, ALLinONE Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app, Vodafone TV Standard box, Vodafone TV Play box, Zyxel VMG8623 Praha, Nová Ves
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.