Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

ahoj, aktivoval jsem sociální pass, ale data se stále odepisují

Upraveno uživatelem Sabov Vasyl

  • Slamb změnil název na Social pass
Odesláno
  • Centrum péče

@Sabov Vasyl Hezké odpoledne, podle čeho to sledujete? Pokud byste se díval jen do čítače v telefonu, tak tam se budou odečítat stále, telefon neví, že máte službu Social Pass. Jinak doporučuji zkontrolovat, že vše používáte podle podmínek služby, mrkněte na https://www.vodafone.cz/pece/tarify-sluzby/vodafone-pass/social-pass/.

  • Super Fibre
  • Extra
  • ALLinONE
  • Vodafone TV app Samsung
  • Pardubice
  • po 2 týdnech...
Odesláno

@Sabov Vasyljenom poradím, pokud nepoužíváte originální aplikace, ale používáte služby přes prohlížeč, tam se data odečítají

  • Premium, Super DSL
  • Basic+, Red Basic Lite
  • Základní, ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Apple, Vodafone TV Standard box, Zyxel VMG8623-T50B
  • Praha, Nová Ves

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community