Návštěvník joudaobecny Odesláno 18. února 2022 Sdílet Odesláno 18. února 2022 Zdravím, mám čerstvě zavedený pevný internet přes koaxiální kabel s modemem Compal CH7465VF. Po spuštění internet běží maximální rychlostí, kterou mám objednanou bez problémů, ale po chvíli internet přestane fungovat a nenačte se nic. Wi-fi signál nic neruší, děje se to i přes LAN s jakýmkoliv zařízením. V nastavení podle modemu internet je a nevidí žádný problém. Ovšem vždycky to vyřeší restart modemu. Bohužel to nikdy nevydrží. Vypojil a zapojil jsem vše co se dá znovu, ale řešení nemohu rozluštit. Začínám z toho podezírat vadný modem. Kdybyste někdo věděl co s tím může být, budu Vám vděčný. Hezký den, Matěj Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hanes03 Odesláno 18. února 2022 Sdílet Odesláno 18. února 2022 (upraveno) Zkusil jsi se kouknout po restartu do routeru na info k stavu sítě a poté jak to vypadne zda to zůstane stejné nebo se něco změní. Pro info přikládám fotky z mého routeru. Upraveno 18. února 2022 uživatelem hanes03 Citovat Super - Základní, Sport Vodafone Station WiFi 5 Šumperk Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.