Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Dobrý den, 

 

potřebovali bychom ve firmě nastavit automatické SMS odpovědi, pokud nám zákazníci budou volat v průběhu Vánočních svátků. Ve firmě nikdo nebude a rádi bychom zákazníky informovali, formou SMS že se jim ozveme až 3.1.2022. Je toto možné nastavit na úrovni operátora? Nebo je třeba využít nějaké mobilní aplikace třetí strany? 

 

Předem děkuji za odpověď a přeji pěkný den

Kadleček

Odesláno
Záleží na tom, jaký tarif od VF je a tuto otázku nejlépe zodpoví sám operátor. Na úrovni uživatele samozřejmě existují aplikace, jenž to umí (dokonce i na staré Nokii se Symbianem to šlo), nicméně je otázkou, o jakou tel. linku se vlastně jedná (pevná, mobil - jeden mobil nebo víc?) a možná je lepším řešením nějaká předem namluvená automatická odpověď "plechové huby", než SMS (už proto, že také mohou volat lidé z pevných linek a tam je zpětné zasílání SMS trochu komplikovanější).
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community