Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Dobrý den,

v poslední době se v Praze - Radotíně v ulici Sídliště čím dál tím více potýkáme s neustálými výpadky a mikrovýpadky.

Dříve k tomu docházelo jednou, dvakrát do týdne, dnes je z toho bohužel celodenní folklór, který se s přicházejícím večerem značně zhoršuje.

Nejčastější a nejdelší jsou výpadky pravidelně v pátek a o víkendu.

 

Máme modem Compal CH7465 přepnutý v režimu bridge, přidělené dynamické veřejné IPv4 pro domácí router ASUS RT-AC88U a pro jedno PC, ze kterého provádím diagnostiku.

Připojení se chová stejně za routerem i na PC zapojeném přímo do modemu, vylučuji tedy chybu svého routeru.

Dále využívají rodiče exUPC o dva domy vedle v ulici Týřovická. Když je výpadek u nás, u nich je vždy také, vylučuji tím tedy lokální problém na naší přípojce.

Na linku pro hlášení poruch jsem volal snad tisíckrát, ale věřte mi, že rada "restartujte si modem" už mi vážně připadá jako hloupý vtip.

 

Pokud by linka fungovala na 100% po 99% času a sem tam jsme zaznamenali nějaký výpadek, vem to čert.

Linka bohužel funguje na 90% po 100% času a to je příšerně otravné. Prakticky žádná stránka se nenačte korektně, jakýkoliv požadavek trvá nepřiměřeně dlouho.

 

Moc vás prosím, už s tím konečně něco udělejte! Daleko raději totiž budu využívat stabilní 20Mbit konkurence, než prakticky nefunkční 150/300/500Mbit od exUPC.

 

Děkuji,

váš čím dál tím více zoufalý a nespokojený zákazník

packet_loss.png

 

packet_loss1.png

Upraveno uživatelem Bubacek077
doplnění přesné lokality

  • Slamb změnil název na Praha Radotín - výpadky a packet loss
Odesláno

Zdravím,

aktuálně je tam výpadek. Rozvody v Radotíně jsou v majetku MČ Radotín a Vodafone je má jen pronajaté. exUPC to tam přebíralo v době, kdy na tom běželo jen pár analogových kanálů, a to bylo vše. Síť byla v hrozném stavu, exUPC to dalo v rámci možností dohromady, aby tam šly poskytovat všechny služby i tak tam třeba 1Gbps asi poskytovat nepůjde nikdy (musela by se rozkopat půlka Radotína).

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.