Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

HorizonGo zavadí nějakou novinku nebo je to bug ??   Např. aktuální sledovaní zpráv TV Prima (19:00) - mě nedovolí pustit zprávy od začátku.

Jediné, co lze je, pustit 'Live' ze  ''Sledovani TV" - ale nelze to nijak pustit z "Pruvodce TV" ?

To  si bude stanice (Prima) určovat, co uvidíme nebo neuvidíme ze záznamu ?

Odesláno

Nova a Prima mají u Sledování TV v základu zpoplatněné zpětné sledování. 

Odesláno

Ale mě zpětné sledování normálně funguje -  čí-li  pořady na Primě před zprávami  normálně zpětně fungují.   Taky jsem zjisitl, že se to chová jinak na  MiBoxS - tam to funguje a na tabletu to píše tuhle hlášku  Na TV Barandov se zdá, že to píše stejnou divnou hlášku  o nemožnosti zpětného shlédnutí.    Na MiBoxS mě běží verze   2.3.55 (22400)    na  tabletu pak  2.3.55(22401).    No asi raději nebudu upgradovat 🙂

 

 

Odesláno

Mě to na www.horizon.tv píše na nb v Chrome "Jste offline. Nelze zobrazit tento obsah když jste offline. Připojte se prosím k internetu a zkuste znovu." A přitom jsem online a ostatní stránky na netu mi jdou.

  • -
  • -
  • Klasik
  • 2x CA modul
  • Praha 11 - Chodov
Odesláno

Zdravím, mne se toto občas ukazuje i na setopboxu, občas pomůže restart. Někdy ale to nepomůže a pořad nejde přehrát nikde, jako by nebyl uložený na serverech pro zpětné shlédnutí.

Odesláno

Někdy se stane že se ten pořád prostě nenahraje a pak ho nelze samozřejmě žádným způsobem přehrát, možná je to i tento případ.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Takže update k dnešku -   dnes na tabletu  EPG ukázalo že nemá žádná data.   Samozřejmě o restartech vím - už v jiných vláknech doporučuji vymazání dat aplikace HorizonGO - a po opětovném přihlášení  naskočil EPG a včerejší Prima zprávy jde bez problému zhlédnout.  Přičemž včera tento postup nezabral a druhy android to hrál bez problému (jen s maličko nižší verzí)  - vážně by mě zajímalo, jak ten software jim tam vlastně funguje.  V každém případě to vypadá spíše na ten bug apk-y  než na záměr, že určitý druh pořadu by šel jen 'Live' .

Odesláno

Já už jsem uvažoval, že zakážu automatickou aktualizaci aplikace Horizon Go, protože se mi zdá, že ty nové aktualizace přináší víc problémů než užitku.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Tak dneska se to tím způsobem zachovalo na MiBox-u (aniž bych ho aktualizoval)  se zprávami TV Nova -  takže to vypadá, že  HorizonGO funguje podle nějakého cachovaného EPG a až data asi nějak vyexpirují/změní se, tak se neupdatuji korektně - takže když zvolím přehrávání  - tak se to na serveru asi nespáruje k nějakému existujícímu pořadu podle již neplatného identifikátoru.    Zřejmě jak občas nějaký EPG titulky opravují, tak se někde něco přečísluje, a  není tam žádný mechanismus, jak vynutit, aby se data z EPG, které se lokálně cachuji pro rychle zobrazení, byla zahozena a znovu načtena.

Co zřejmě postačuje je v aplikaci  se odhlásit a  znovu přihlásit -  tím se to aspoň pro tento případ rozchodilo. Data aplikace jsem mazat nemusel.

Odesláno

Zrejme to programovaly nejake milenialni rychlokvašky, neznalé prace s HTTP hlavickami If-Modified-Since, nebo prace s ETag.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.