Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

dobrý den, před zhruba deseti dny jsem se přestěhoval do nového bytu a pořídil si internet s televizí od upc. už od prvního dne se potýkám s problémy při hraní her a s nestabilitou internetu. když změřim rychlost internetu, tak jednou naměřim down. 35mb/s a za pět minut 0.75mbp/s. když stahuju rychlost stahování klesá z 35mb/s na 200kb/s. a ohledně hraní her, ping je stejný. zůstává na 50 ale i tak se to skoro nedá hrát protože se neustále rubberbanduji (teleportuji). dříve jsem měl internet od fofrnetu za stejnou cenu a neměl jsem žádný z těchle problémů.

Odesláno

Zavolejte si na UPC řekněte jim Jaký máte problém, ať vám zkontroluj signál na modemu jestli tam není nějaký problém,

než tam ale zavoláte zkontrolujte nejprve přívodní kabel od zásuvky UPC k modemu, zkuste kabel odpojit a znovu zapojit není vyloučeno že to pomůže.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community