Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Chci se zeptat, jestli by UPC nějak nedokázalo zatlačit na AMC, ať si vyřeší již několik let trvající problém s výpadky zvuku, po kterém následuje úplný desync zvuku a obrazu, takže je seriál nesledovatelný.

Pokud chcete vidět, jak to vypadá, vyhledejte si ve zpětném shlédnutí včerejší premiéru 3. řady Farga, 2. díl. Do času 22:15 v pořádku, poté následuje asi minuta ticha a pak je zvuk o tu minutu posunutý, takže nesedí zvuk s obrazem... :(

Nešlo by s tím něco dělat? Někdy před rokem jsem o tom psal email na podporu, někdo mi odepsal, že se na to podívají a ... nic se nestalo. 9_9

Problém se již několikrát řešil i na Dabingforu:

http://dabingforum.cz/viewtopic.php?f=2&t=28217&start=20

http://dabingforum.cz/viewtopic.php?f=2&t=27978&start=30

  • Premium
  • -
  • Family
  • Vodafone Station WiFi 5, CA modul
  • Praha Zbraslav
Odesláno

@kebulek napíšu programerům a přidám jim Vaší zprávu. Díky za upozornění. 

Odesláno
  • Autor

Tak týden uplynul, odpověděli vám už z AMC?

  • Premium
  • -
  • Family
  • Vodafone Station WiFi 5, CA modul
  • Praha Zbraslav
Odesláno

@kebulek zatím ne :( kopnu do nich 

Odesláno

Nesynchroní zvuk se už řeší přímo na technickém odbavení na straně AMC. V průběhu týdne bychom měli dostat vyjádření. 

Odesláno

Stejný problém , už rok sekání nebo málo hlasitý zvuk a nebo jde napřet přes den normální po 8.00 to začne 

Odesláno

@kebulek Na straně AMC došlo z úpravě technického nastavení (co přesně udělali v tom vyjádření není), takže by měl být zvuk už v pořádku.

Můžete mi prosím dát za nějaký čas vědět? 

Odesláno
21 minutes ago, David - UPC napsal:

@kebulek Na straně AMC došlo z úpravě technického nastavení

Ty brdo, tahleta manazerstina (drive soudruzstina) me neprestane "fascinovat" do smrti...
"Doslo k uprave"... to teda vypada, ze se to vlastne stalo tak nejak samo a vlastne nechtene... 'bo "dochazi" vetsinou k nehodam nebo chybam... To je jak kdyby nekdo "utrpel vitezstvi" a tim padem "doslo k tomu, ze vyhral"... :-O

To samozrejme neni na tebe, Davide, to je snad jasny ;-)

Odesláno
  • Autor
před 4 hodinami, David - UPC napsal:

Můžete mi prosím dát za nějaký čas vědět? 

Až tam zas za rok budou dávat něco, co mě zajímá, tak určitě. ;)

Docela by mě zajímalo, jestli ty seriály, které v sobě ty chyby měly, budou při repríze opravené? Z toho, co jsem sledoval, šlo konkrétně o Better Call Saul 2. řada (tuším 3 špatné díly) a teď to Fargo...

Na to by ses jich Davide taky mohl zeptat, díky.

@Evzen :)

Upraveno uživatelem kebulek

  • Premium
  • -
  • Family
  • Vodafone Station WiFi 5, CA modul
  • Praha Zbraslav
Odesláno

Taky první díl Emerald City (asi před třemi týdny) měl uprostřed minutu ticha navíc.

  • 300 Mb/s
  • -
  • Komplet
  • Modem Compal, HD Mediabox, CA modul
  • Mladá Boleslav

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.