Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Dobrý den,

včera mi přestal fungovat internet asi na 5 minut a nyní ráno také nefunguje už asi 10 minut. Službu mám od pondělí,takže asi tušíte, že jsem docela "rozzlobený". Máme EURO DOCSIS® 3.0 modem. Připojení je 100 Mb/s. Jsem napojen na kabel. Při měření rychlosti jsem dosahoval od 20 Mbs do 95 Mbs, ale kolísalo to v průběhu večera. Uppload byl hrozný a to jen 1 Mbs namísto 10 Mbs. Facebook mi hází DNS chybu.

Co se děje? Nejsem jediný, kdo si na to stěžuje. 

Odesláno

V první řadě zkontroluj přívodní kabel mezi zásuvkou UPC a modemem případně ho zkus odpojit a znovu zapojit když to nepomůže tak zavolej na infolinku UPC a oni už to tam s tebou pořeší.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community