Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Dobrý den,

včera mi přestal fungovat internet asi na 5 minut a nyní ráno také nefunguje už asi 10 minut. Službu mám od pondělí,takže asi tušíte, že jsem docela "rozzlobený". Máme EURO DOCSIS® 3.0 modem. Připojení je 100 Mb/s. Jsem napojen na kabel. Při měření rychlosti jsem dosahoval od 20 Mbs do 95 Mbs, ale kolísalo to v průběhu večera. Uppload byl hrozný a to jen 1 Mbs namísto 10 Mbs. Facebook mi hází DNS chybu.

Co se děje? Nejsem jediný, kdo si na to stěžuje. 

Odesláno

V první řadě zkontroluj přívodní kabel mezi zásuvkou UPC a modemem případně ho zkus odpojit a znovu zapojit když to nepomůže tak zavolej na infolinku UPC a oni už to tam s tebou pořeší.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.