Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Dobry den vsem,

dnes rano se mi na STB kcf-sa700pco zacla zobrazovat chyba E201, souvisejici s antennim pripojenim. Kabel sem rozpojil, znovu zapojil, stb sem vypnul na nekolik minut z elektriky, pak opakovane zkousel vse mozne, nic nepomohlo. Internet i telefon bezi bez problemu. 2x jsem pres kontaktni formular odeslal dotaz na UPC, bohuzel zatim bez jakekoliv reakce.

Ma nebo mel nekdo podobny problem?

Predem dekuji.

Vyřešil Návštěvník Milav

Přejít na řešení
Odesláno
  • Řešení

Je zajímavé, že mně dělá Kaon totéž - také od dnešního rána! Chyba E201 - chybné připojení.

Přitom TV i druhý STB  (Cryptobox) jedou v pohodě, výpadky podle webu UPC žádné.

Že by nějaká epidemie STB SA-700?,Lokalita Praha 4-Krč

Odesláno

Praha 4-Nusle v pohodě.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

PS.: neprobíhala náhodou v noci nějaká aktualizace?  Že by ji STB nezvládl?

Odesláno

Diky za odpovedi. U me adresy zadny vypadek neni evidovan.

To s tim updatem me take napadlo - pred nejakym casem (uz je to ale docela dlouho) sem se prihlasil ze pomohu s testovanim noveho SW a vim, ze ty updaty byly zpocatku pomerne caste. Bohuzel nemuzu nikde najit jak tenhle STB uvest do tovarniho nastaveni, pres ovladac to nejde, protoze ta chyba pusti jen tlacitko OK, ktere vede k dalsimu restartu.

Odesláno

Zkuste vytáhnout STB ze zásuvky, zkontrolovat propojení s modemem a poté zapnout STB do zásuvky. Jestliže nepomůže, vytáhněte zase ze zásuvky STB, odpojte modem od STB a STB znovu zapněte. Měl by jet i když bez VOD služeb.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

Tak se podařilo chybu E201 vyřešit restartem do továrního nastavení přes servisní menu :-)

- vypojit STB ze zásuvky na cca 30s

- zapojit do zásuvky a HNED stisknout na DO modré tlačítko i (info) - a držet tlačítko, dokud nenaběhne servisní menu

- na první obrazovce je vidět síla signálu (já mám 73 dBuV)

- šipkou doprava na kruhovém ovladači přeskákat v menu na UPDATE, stisknout OK a tlačítkem dolů se dostat na FACTORY RESET

- opět OK, vpravo se ukáže CANCEL, ještě jednou OK (pod C bliká kurzor) a stisknout + - ukáže se PROCEED

- stiskněte OK - STB se restartuje do továrního nastavení (musíte opět vybrat Česko a český jazyk)

 

Upraveno uživatelem Milav
doplnění textu

Odesláno

@MIlav - moc dekuji, po resetu do tovarniho nastaveni se vse rozbehlo. Pokud sem to dobre postrehnul, vypadalo to jako kdyby tam byl zasekly posledni update na 90% downloadu.  Ale moc sem to nestudoval.

Jeste jedno diky, konecne mi daji deti pokoj :-)

Odesláno

Přesně - měl jsem v servisním menu taky hlášku UPDATE 90%  (zapomněl jsem to napsat):-)

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community