Posted January 13, 20178 yr Dobrý den, mám problém s modemem Technicolor TC7200, cca 4 letý. Přestala fungovat síť, všechny kontrolky hned po zapnutí svítí bez problikání, tlačítko reset nedělá nic, modem jakoby zamrznul. Po připojení kabelem k počítači se po chvíli ukáže pouze neznámá síť, která žádné pakety nepřijímá. Je možné ještě něco udělat, nebo už je použitelný jen jako těžítko? Děkuji za radu, Michal
January 13, 20178 yr Jakym zpusobem to resetujes? Mozna bude jen spatny napajeci zdroj. Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno
January 14, 20178 yr Resetuji to zapustenym hw tlacitkem ze zadniho panelu, nechal jsem modem i mimo napajeni pres noc. V priloze je foto zamrzleho stavu. Vymenit zdroj muzu zkusit, napisu az sezenu nahradni. Diky za tip.
January 14, 20178 yr Tlačítko reset je potřeba držet aspoň 15-20 vteřin, v podstatě dokud modem nezačne problikávat, pak by měl být proveden reset do TN. Pokud jej máš v pronájmu, tak si zavolej na UPC, nech si jej vyměnit.
January 18, 20178 yr Bohužel nepomáhá ani delší držení reset tlačítka, ani výměna adaptéru. Modem jsem měl vlastní, koupený od UPC. UPC mi nabídlo jako řešení pouze zakoupení / půjčení nového zařízení. Není mu tedy už asi pomoci. Díky.
January 18, 20178 yr Tak ještě koupit zde, nebo jinde od někoho, kdo jej třeba prodává... Ale nech si prověřit SN, nebo MAC adresu modemu přímo od UPC.
November 6, 20177 yr V 18.01.2017 at 20:08, allien napsal: Tak ještě koupit zde, nebo jinde od někoho, kdo jej třeba prodává... Ale nech si prověřit SN, nebo MAC adresu modemu přímo od UPC. Dobry den, chtel bych koupit pouzity router, kde muzu proverit ze je odkoupeny? Dekuji
November 6, 20177 yr před 4 hodinami, Dimargo5 napsal: kde muzu proverit ze je odkoupeny Na UPC infolince podle sériového čísla
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.