Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Dobrý den,

 

začal jsem pozorovat pravidelné výpadky. Jednou za několik dní se internet odpojí na PC. Musím odpojit adaptér od routeru/modemu, opět ho po minutě připojím do elektřiny a chvíli čekám (několik minut). Skype se mi připojí, ale webové stránky se nenačítají. Mobilem se Na Wi-Fi připojím a funguje bez problému. Pomůže jen restart PC a poté již načítání webových stránek na PC funguje jak má. Za několik dní se to znovu vrátí.

 

Mám něco otestovat nebo prohnat antivirem? Resetovat modem do továrního nastavení? Nebo přeinstalovat Windows 10?

 

Mám model TC7200U.

 

Děkuji.

Odesláno

A wifi take vypadne kdyz nefunguje net na PC ?

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Wi-Fi na mobilu funguje bez chyby.

Odesláno

A pokud pri vypadku site jen restartujete pc tak to nepomuze ?

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Dobrý den, to jsem psal výše, že pomůže jen restart PC. Ale pouze restart (bez vyndání adaptéru u routeru) jsem nezkoušel – to je pravda. Ale znamenalo by to něco?

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community