Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Mám STB Handan DVR 6000 od doby, kdy se v nabídce UPC objevil. Nějaký čas jsem souběžně používal na druhém TV příjem přes STB Kaon s pevným diskem, protože jsem vždy preferoval zařízení s možností nahrávání. Když se objevila možnost pronájmu modulů, objednal jsem si i ten a protože v té době UPC umožňovalo pronájem pouze dvou zařízení, vzdal jsem se Kaona.

Až do teď jsem byl spíše spokojený, jenže Handan dosloužil. Při jakémkoliv pokusu o přítup na pevný disk, ať při nahrávání, nebo snaze o přehrání nahraného, se objeví jen požadavek na zformátování disku.

Když se pokusím o formátování objeví se oznámení, že přístup je zamítnut a abych volal technickou podporu UPC. Při kontaktu zákaznické linky mi ale operátorka řekla, že tyto přístroje vyřadili a nabídla mi pouze výměnu za některý ze současně nabízených přístrojů.

Protože sleduji dlouhodobě forum UPC Zone, vím že ani jeden nich mi nevyhovuje, protože se jedná víceméně o zařízení, jejichž vývoj není dokončen a zdaleka nedosahují kvalit STB Handan. Z tohoto důvodu jsem řekl, že o žádný z nabízených nemám zájem a Handan vrátím.

Nato jsem se dověděl, že kdybych zvolil výměnu, během několika dnů by technik nový přístroj dovezl a odvezl si starý. Jelikož mi ale žádný z nich nevyhovuje, musím Handan buď odvézt do Prahy, nebo poslat poštou do Pohořelic, přestože má UPC svá kontaktní zákaznická místa téměř v každém větším městě. Je jasné, že je tu snaha vnutit zákazníků pro UPC co nejlacinější stroje i za cenu ztráty kvality služeb.

Tím pro mne UPC zcela ztratilo jakýkoliv kredit a začínám se poohlížet po jiném poskytovateli TV. Výběr se bohudík zlepšuje.

Tak jsem trochu odreagoval svou frustraci.

Odesláno

Zbytečný nervy, objednej další CAM s kartou, ten strč do libovolnýho DVB-C receiveru s nahráváním (samozřejmě receiver už bude v HD) a je to.

Odesláno

Pokud zůstanu u UPC, tak to takhle budu řešit.

Odesláno

tomusi díky. Pohrabal jsem se ve svém vetešnictví, našel starší, ale funkční disk, vyměnil ho v STB a ejhle: stoprocentní úspěch. Stroj maká jako dřív. Mohlo mě to také napadnout. Ještě jednou díky.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.