Odesláno 7. června 2016 8 let Ahoj, prosím o pomoc při řešení problému s CA modulem. Hodně se to na netu i zde probíralo, někdy za to mohla TV, někdy modul... ale toto je zajímavé: Rok CA používám s LG 42LW4500 (rok 2011), v pronájmu, fungoval vždy bezvadně, již před rokem jsem ještě zaktualizoval firmware v TV, načítání modulu bylo snad poté mírně rychlejší, ale žádné jiné změny jsem si nevšiml. Nyní jsem se rozhodl, že si pořídím vlastní, tady v bazaru zrovna nikdo nenabízel, tak jsem zkusil UPC a ... prodali mi ho. Radost z nového modulu (znalci již vědí, že mi museli dát nový+novou kartu) však kazí to, že cca po půl hodině začne obraz kostičkovat a poté vypadne do hlášky "zakódovaný kanál", "není signál" nebo i "chybí modul CA". Vypadá to, jako by se modul nějak "přehřál", vypnutí a zapnutí nebo přeladění na jiný kanál nepomůže, modul se jakoby odpojí, nenačte se, musí se počkat tak hodinku a poté to zase 20-30 min funguje. Přijel technik a jak viděl, že to nenačte CA, tak zhodnotil, že problém není v modulu, ale v TV, že je dobré ji "zaktualizovat" a ev. domluvit se servisem LG. Zrovna jsem nebyl doma, vyjednávala manželka, ještě jednou jsem ověřil, že mám nejnovětší FW v TV. Tchán má UPC v jiné části města, tak jsem trošku bádal: V jeho cca 2 roky starém Panasonicu Viera u něj doma modul+karta fungují OK, u mě doma modul+karta v jeho Panasonicu vypadává naprosto stejně jako v mé LG, t.j. po půlhodině to odpadne. Takže to asi nebude TV. Z uvedeného vyplývá, že by měl být problém u mě v lince, ale pozor, jeho STB u mě funguje OK. Jediné, co jsem ještě neudělal je vzít mojí LG k němu domů... Samozřejmě jsem zkoušel ladit kanály, různě nastavovat a nic. Je problém v modulu nebo lince? Díky moc za každou radu
Odesláno 8. června 2016 8 let Dle hlášek bych viděl problém buď v TV ebo v modulu. Určitě ne v "lince" či signálu. Tchán má také CI+ modul od UPC? V obou modulech jsou stejné FW? Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx
Odesláno 8. června 2016 8 let Já z popisu pochopil, že tchán má pouze STB, ne CA modul. Tipoval bych spíš na nekompatibilitu mezi TV LG a novým modulem (buď jiný typ nebo jiný FW oproti starému CA modulu). Asi bych zkusil znovu reklamovat a domluvit se, aby technik přivezl jiný modul. A jestli někdo ze známých nebo sousedů nemá taky CA modul a vyzkoušet ho v LG.
Odesláno 8. června 2016 8 let Jestli ten CAM s kartou na TV Panasonic v jedný části města funguje OK a ve druhý to stejný zařízení (stejnej CAM, stejná TV) vypadává, tak by to opravdu mohlo být signálem. Může být na hraně použitelnosti. Takže zkusit to poslední, LG k tchánovi a jinak se obrátit na UPC a řešit to s nimi.
Odesláno 14. června 2016 8 let Tak vyřešeno! Bylo to modulem! Výměna pomohla. Zajímavé bylo, že když se modul "utavil", tak TV již nevzala další a hlásila dále chybu. Nyní se ale nový modul zkusil na "studené" tv a bez problémů. Škoda jen, že kdyby technik modul vyměnil už při první kontrole, tak bych bych nemusel tv hodiny nastavovat, běhat po městě s televizema, několikrát volat na hotline, apod. Díky všem za rady!!!
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.