Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Ahoj, prosím o pomoc při řešení problému s CA modulem. Hodně se to na netu i zde probíralo, někdy za to mohla TV, někdy modul... ale toto je zajímavé:

 

Rok CA používám s LG 42LW4500 (rok 2011), v pronájmu, fungoval vždy bezvadně, již před rokem jsem ještě zaktualizoval firmware v TV, načítání modulu bylo snad poté mírně rychlejší, ale žádné jiné změny jsem si nevšiml. Nyní jsem se rozhodl, že si pořídím vlastní, tady v bazaru zrovna nikdo nenabízel, tak jsem zkusil UPC a ... prodali mi ho. Radost z nového modulu (znalci již vědí, že mi museli dát nový+novou kartu) však kazí to, že cca po půl hodině začne obraz kostičkovat a poté vypadne do hlášky "zakódovaný kanál", "není signál" nebo i "chybí modul CA". Vypadá to, jako by se modul nějak "přehřál", vypnutí a zapnutí nebo přeladění na jiný kanál nepomůže, modul se jakoby odpojí, nenačte se, musí se počkat tak hodinku a poté to zase 20-30 min funguje.

 

Přijel technik a jak viděl, že to nenačte CA, tak zhodnotil, že problém není v modulu, ale v TV, že je dobré ji "zaktualizovat" a ev. domluvit se servisem LG. Zrovna jsem nebyl doma, vyjednávala manželka, ještě jednou jsem ověřil, že mám nejnovětší FW v TV.

Tchán má UPC v jiné části města, tak jsem trošku bádal:

V jeho cca 2 roky starém Panasonicu Viera u něj doma modul+karta fungují OK, u mě doma modul+karta v jeho Panasonicu vypadává naprosto stejně jako v mé LG, t.j. po půlhodině to odpadne. Takže to asi nebude TV. Z uvedeného vyplývá, že by měl být problém u mě v lince, ale pozor, jeho STB u mě funguje OK. Jediné, co jsem ještě neudělal je vzít mojí LG k němu domů...

Samozřejmě jsem zkoušel ladit kanály, různě nastavovat a nic.

 

Je problém v modulu nebo lince?

Díky moc za každou radu :-)

Odesláno

Dle hlášek bych viděl problém buď v TV ebo v modulu. Určitě ne v "lince" či signálu.

Tchán má také CI+ modul od UPC? V obou modulech jsou stejné FW?

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

Já z popisu pochopil, že tchán má pouze STB, ne CA modul.

Tipoval bych spíš na nekompatibilitu mezi TV LG a novým modulem (buď jiný typ nebo jiný FW oproti starému CA modulu).

Asi bych zkusil znovu reklamovat a domluvit se, aby technik přivezl jiný modul.

A jestli někdo ze známých nebo sousedů nemá taky CA modul a vyzkoušet ho v LG.

Odesláno

Jestli ten CAM s kartou na TV Panasonic v jedný části města funguje OK a ve druhý to stejný zařízení (stejnej CAM, stejná TV) vypadává, tak by to opravdu mohlo být signálem. Může být na hraně použitelnosti. Takže zkusit to poslední, LG k tchánovi a jinak se obrátit na UPC a řešit to s nimi.

Odesláno

Tak vyřešeno! Bylo to modulem! Výměna pomohla. Zajímavé bylo, že když se modul "utavil", tak TV již nevzala další a hlásila dále chybu. Nyní se ale nový modul zkusil na "studené" tv a bez problémů. Škoda jen, že kdyby technik modul vyměnil už při první kontrole, tak bych bych nemusel tv hodiny nastavovat, běhat po městě s televizema, několikrát volat na hotline, apod. Díky všem za rady!!!

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.