Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Ahoj, prosím o pomoc při řešení problému s CA modulem. Hodně se to na netu i zde probíralo, někdy za to mohla TV, někdy modul... ale toto je zajímavé:

 

Rok CA používám s LG 42LW4500 (rok 2011), v pronájmu, fungoval vždy bezvadně, již před rokem jsem ještě zaktualizoval firmware v TV, načítání modulu bylo snad poté mírně rychlejší, ale žádné jiné změny jsem si nevšiml. Nyní jsem se rozhodl, že si pořídím vlastní, tady v bazaru zrovna nikdo nenabízel, tak jsem zkusil UPC a ... prodali mi ho. Radost z nového modulu (znalci již vědí, že mi museli dát nový+novou kartu) však kazí to, že cca po půl hodině začne obraz kostičkovat a poté vypadne do hlášky "zakódovaný kanál", "není signál" nebo i "chybí modul CA". Vypadá to, jako by se modul nějak "přehřál", vypnutí a zapnutí nebo přeladění na jiný kanál nepomůže, modul se jakoby odpojí, nenačte se, musí se počkat tak hodinku a poté to zase 20-30 min funguje.

 

Přijel technik a jak viděl, že to nenačte CA, tak zhodnotil, že problém není v modulu, ale v TV, že je dobré ji "zaktualizovat" a ev. domluvit se servisem LG. Zrovna jsem nebyl doma, vyjednávala manželka, ještě jednou jsem ověřil, že mám nejnovětší FW v TV.

Tchán má UPC v jiné části města, tak jsem trošku bádal:

V jeho cca 2 roky starém Panasonicu Viera u něj doma modul+karta fungují OK, u mě doma modul+karta v jeho Panasonicu vypadává naprosto stejně jako v mé LG, t.j. po půlhodině to odpadne. Takže to asi nebude TV. Z uvedeného vyplývá, že by měl být problém u mě v lince, ale pozor, jeho STB u mě funguje OK. Jediné, co jsem ještě neudělal je vzít mojí LG k němu domů...

Samozřejmě jsem zkoušel ladit kanály, různě nastavovat a nic.

 

Je problém v modulu nebo lince?

Díky moc za každou radu :-)

Odesláno

Dle hlášek bych viděl problém buď v TV ebo v modulu. Určitě ne v "lince" či signálu.

Tchán má také CI+ modul od UPC? V obou modulech jsou stejné FW?

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

Já z popisu pochopil, že tchán má pouze STB, ne CA modul.

Tipoval bych spíš na nekompatibilitu mezi TV LG a novým modulem (buď jiný typ nebo jiný FW oproti starému CA modulu).

Asi bych zkusil znovu reklamovat a domluvit se, aby technik přivezl jiný modul.

A jestli někdo ze známých nebo sousedů nemá taky CA modul a vyzkoušet ho v LG.

Odesláno

Jestli ten CAM s kartou na TV Panasonic v jedný části města funguje OK a ve druhý to stejný zařízení (stejnej CAM, stejná TV) vypadává, tak by to opravdu mohlo být signálem. Může být na hraně použitelnosti. Takže zkusit to poslední, LG k tchánovi a jinak se obrátit na UPC a řešit to s nimi.

Odesláno

Tak vyřešeno! Bylo to modulem! Výměna pomohla. Zajímavé bylo, že když se modul "utavil", tak TV již nevzala další a hlásila dále chybu. Nyní se ale nový modul zkusil na "studené" tv a bez problémů. Škoda jen, že kdyby technik modul vyměnil už při první kontrole, tak bych bych nemusel tv hodiny nastavovat, běhat po městě s televizema, několikrát volat na hotline, apod. Díky všem za rady!!!

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community