Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

[SPEEDTEST.net] COMPAL CH7465LG | socket-download01 - title

Doporučené odpovědi

Odesláno

Zdravím,

Na FB jsem viděl, že pár lidí má stejný problém, ale žádné řešení a podpora UPC o tom neví a myslí si, že se mohlo jednat pouze o dočasný individuální výpadek a technik se kterým jsem hovořil, tak prý má Compal doma, ale je mu to nedělá, přitom to dělá i v zahraničí. Samozřejmě jsem UPC již v této záležitosti kontaktoval, ale myslím si, že budou rádi, když nás bude víc, co mají tento problém a nikoliv jen já :lol:

 

Jedná se zprvu o pomalé načítání stránek a když vyzkoušíte měření internetu na speedtestu dostanete se k tomuto výsledku: RGry.png nebo případně se Vám to zasekne na uploadu

 

Tento problém by měl být způsoben modemem COMPAL CH7465LG a jiných modemů by se to nemělo týkat. Spolu s tím by jste měli vidět v administraci modemu (Advanced settings - Tools - Network Log) No Ranging Response received T3 time-out

 

Dočasné řešení: restart modemu (NÉ PŘES ADMINISTRACI)] a už to zase frčí :cheers: , ale pouze tak +- den.

 

Budu rád, když jsem někdo také napíše, že má stejný problém případně zkusí o tom problému také kontaktovat technickou podporu a nebudu aspoň za blbce :lol::lol:

 

//EDIT: 1.8:

Další Irsko: http://www.boards.ie/ttfthread/2057562495

VirginMedia: http://community.virginmedia.com/t5/Net ... -p/2138258

Maďarsko: http://logout.hu/tema/upc_magyarorszag_ ... 30594.html , http://forum.softpedia.com/topic/937617 ... ry19279470

 

Něco odpovídá Compalu, něco Technicoloru a dokonce někde jsem četl, že by za to mohla vadná zásuvka? Že by se na to už nepřišlo dřív? Já zapomněl nikoho z měřákem jsem tady neměl :D

Upraveno uživatelem Návštěvník

  • Kabel 300 Mb/s
  • Super
  • Komplet
  • 3x CA modul, 1x Nokia, 1x Technicolor
  • Praha
Odesláno
  • Autor

Tak mám od specialisty UPC za úkol nahrát někam 5Gb dat, tak jsem je nejprve začal stahovat, ale webové stránky se pak vůbec nenačítají a doba odezvy modemu je příšerná. Snažím se dostat do webového rozhraní a je to doopravdy neuvěřitelné, jak je to pomalé. https://ctrlv.cz/shots/2016/06/04/KBoA.png

 

WINMTR: https://ctrlv.cz/shots/2016/06/04/OWqq.png

A párkrát se stane, že se neodešlou packety jak je vidět

 

Má tu někdo také stejný problém jak já?

 

/// EDIT: Modem po restartu v pořádku. https://ctrlv.cz/shots/2016/06/04/x5qb.png

 

Já to fakt nechápu. To dělá fakt jenom mně?

  • Kabel 300 Mb/s
  • Super
  • Komplet
  • 3x CA modul, 1x Nokia, 1x Technicolor
  • Praha
Odesláno

to vypadá, že ten modem je prostě nějakej vadnej a ztrácí pakety, dokonce i po restartu :?

  • -
  • Red Basic+
  • -
  • -
  • Praha
Odesláno
  • Autor

Řekl bych že v bridgi to moc pingnout nejde a to bych ani tak neřešil, protože na ostatní hopy to je OK. Rozhodně lepší než přes restartem

 

//EDIT: Tak ještě vyzkouším Compal v router modu a dám vědět

  • Kabel 300 Mb/s
  • Super
  • Komplet
  • 3x CA modul, 1x Nokia, 1x Technicolor
  • Praha
Odesláno

no ok nejsou, po odeslání 167 paketů už máš na seznamu ztrátovost, takže se to děje hned a jenom se to postupně zhoršuje

  • -
  • Red Basic+
  • -
  • -
  • Praha
Odesláno
  • Autor

Tři packety, co utekli někde na seznamu bych neřešil a řešil bych proč Compal způsobuje ztrátu packetů na CMTS.

 

V router modu mam na ping na Compal někdy i 20,40,60 a dokonce 90 ms je fajn :lol::lol:

Jak to vypadá: https://ctrlv.cz/shots/2016/06/04/Mvrx.png takže defakto stejné to co v bridge modu. Po restartu jak píšu je to dost lepší :)

Nezahazuje to tolik packetů jak předtím. Ještě píchnu PC rovnou do Compalu a uvidím. Zkusím v době, kdy to zase bude způsobovat problémy na Speedtestu a zahazování packetů

  • Kabel 300 Mb/s
  • Super
  • Komplet
  • 3x CA modul, 1x Nokia, 1x Technicolor
  • Praha
Odesláno
  • Autor

Sorry za double post, ale jinak to nejde.

 

Tak tomu říkám slušnej mazec. Zase mam ten "problém" packet loss 7-10%. PC připojený rovnou do modemu (v router modu): https://ctrlv.cz/2wER s tím, že to vždy začne, když se objeví prostě T3 timeout a je to v háji. Když je PC připojený do modemu (v router modu) a pak do Turrise tak to vypadá takto: https://ctrlv.cz/kEr5

 

Jsem zvědavý, co mi na to řekne zítra specialista UPC.. Tak já to jdu zase restartovat ať to můžu jít používat :lol:

To tady doopravdy nikdo z fóra neřeší tuhle chybu? Podle mě to vypadá na SW chybu nikoliv na HW, tak mě tedy zaráží, že si nikdo jiný nestěžuje

  • Kabel 300 Mb/s
  • Super
  • Komplet
  • 3x CA modul, 1x Nokia, 1x Technicolor
  • Praha
Odesláno

Dobrý den,

 

jak píšete...mám přesně taky tyto problém na routeru Technicolor TC7200. Dlouhé načítáni stránek,někdy vůbec nenačte a v testu Speedtest.net to píše taky tu chybovou hlášku dříve to psalo při uploadu ale tento týden to píše i downloadu. Restartoval jseem uř několikrát routra a na chvilku to šlape a pak to začne chybovat znova. Je to už otravné a kontaktoval jsem upc linku,tak uvidíme co mi řeknou. Pavel

Odesláno
  • Autor

Zdravím,

Opravdu se jedná o Technicolor TC7200 a nikoliv o ten "bílý, velký" modem?

Dnes mi Compal vyměnili a tak jsem hned nahrál na FTP 20Gb dat (hned je smazali :-D) a zatím nic. Uvidíme.

Ptal jsem se technika, jestli neví o nějakém testovacím firmwaru pro Compal prý zatím nic. Ukázal jsem mu i WinMTR mohl vidět ztrávost a dokonce jsem mu říkal zrestartujem to a uvidíme. Když to prý nepomůže, tak prý mam jít na jiný modem, ale v prodeji mají jenom Compal. Specialista mi má ještě volat ve čtvrtek, uvidíme. Snad do té doby se mi to podaří znovu replikovat.

  • Kabel 300 Mb/s
  • Super
  • Komplet
  • 3x CA modul, 1x Nokia, 1x Technicolor
  • Praha
Odesláno

Zdravím,

 

doopravdy se jedná o Technicolor TC7200 a včera jsem to řešil s technikem od UPC. Na dálku mi restartoval router do továrního nastaveni a trvalo to asi 5minut a hle .....zatím žádný problém...jede to zatím bez problému...rychlé načítání stránek a hlavně už se neobjevuje ta chyba na speedtestu.net...tak doufám,že už je vše ok. no uvidíme. je zatím brzké něco hodnotit....

Jinak jsem se díval do protokolu na mém routeru a pořád tam mám taky ty kritické chyby T3 time-out po tov.restartu... o ktérých píšeš. ...tak uvidíme.

 

Pavel

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.