Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Zdar,

mám problém s rychlostí interenetu a popravdě asi půjdu k netboxu nebo jinam. Služby upc jsou odpad.

 

Minulý týden mi každý den večer vypadl internet až do rána a když se tam volalo, tak prý se na tom pracuje. Pak to vypadlo i přes den, tak se znovu volalo a přišel servisní technik, vzal modem s tím že to tam 'málo proudí' a je to prý starší model, 2 měsíce předtím jsem ho dostal jako nový. Teď jsem dostal prý novější model bílý a mám při službě internet 300 download 30mb (speedtest) a ping tak 60. Tak jsem tam znovu volal a poslal mě na tu samou stránku speedtest, samozřejmě výsledek stejný. Tak mi řekl, at to zapojím do jiné zdířky na modemu a výsledek rychlosti samozřejmě stejný. Tak jsem mu řekl at pošle technika a prý za 400 Kč, protože to prý muže být starším PC a siťovkou. S dřívějším modemem to šlo normálně. Tak jsem to měřil na mobilu wifi a rychlost down taky 30.

 

Od upc mám i kabel a všechny programy už xlet a aby týden celý večer nešel internet a pak modem jel takhle pomalu a chtěli 400 za návštěvu. Fakt k zblití služby, nic víc. :puker::puker:

Odesláno

Ping 60ms máte kam? Můžete to vyzkoušet i na jiném počítači?

Můžete nám sem dát Váš výsledek ze speed testu ať víme, že nejsou chybné jednotky (MB/s a Mb/s je rozdíl)? Případně můžete stáhnout soubory z ftp://ftp.upc.cz/ a jakou rychlostí budete stahovat?

 

Když už chcete dělat příspěvek jako je tento, tak co říct trošku upřesnit model modemu? To je tak těžký říct se podívat a zjistit mam model Compal než říct bílý nejnovější :lol: Můžete nám sem dát z administrace výpis signálu?

 

Kdyby byla chyba ve Vašem zařízení (dejme tomu tu síťovku), tak je ten výjezd zpoplatněn, ale když chyba bude v signálu a nemáte tam rozbočovač, tak výjezd není zpoplatněn.

 

Máte utahnuté oba konce koaxiálního kabelu? Na mobilu připojujete se na 5 GHz WiFi a zkoušíte to měření?

  • Kabel 300 Mb/s
  • Super
  • Komplet
  • 3x CA modul, 1x Nokia, 1x Technicolor
  • Praha
Odesláno

Nechat si rychlost přeměřit technikem. A pokud to nebude u UPC, tak holt se za blbost platí a bude to koštovat 4 stovky.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.