Odesláno 12. dubna 2016 9 let Zdravím Vás, v lednu som vypovedal zmluvu s UPC, ktorú som mal do 17.9.2016. Samozrejme, vypovedaná bola až 29.2., vyplatil som ale všetko čo som mal, doplatil som posledný mesiac. Zrazu mi v emailovej schránke pristála faktúra na ďalších 1000 Kč, pretože som mal nejaký vernostný bonus 200 Kč mesačne, a musím ho doplatit za každý zbylý mesiac do konca vernostného obdobia . O tomto som netušil, netušil som o výške bonusu, prešiel som si celú zmluvu a nikde sa toto nespomína, že by sa to muselo doplácať. Je jasné, že sú to zlodeji, takže verím, že nie som prvý komu by sa niečo podobné stalo. Moja otázka - mám šancu sa voči tomu nejako odvolať? Podal som reklamáciu keď mi ten emai ldošiel, to bolo asi v stredu pred týždňom, zatial sa mi neozvali, a doba splatnosti sa blíži. V podstate mi s nimi zmluva skončila, doplatil som všetko čo bolo treba, a toto môžem považovať za vymyslený poplatok, preto to nechcem platiť, kým mi aspoň neodpíšu na reklamáciu. Čo sa môže stať, ak by som to nezaplatil načas? Za všetky rady budem maximálne vďačný, Michal
Odesláno 12. dubna 2016 9 let oni mi povedali že môžem podat reklamáciu, ale tým sa nepredlžuje doba splatnosti. Stále som platil na čas, preto by som rád vedel, čo sa stane, keď by som nezaplatil toto načas. Odpojiť ma nemôžu, jedine že by si zarátali nejaké úroky, preto sa zaujímam.
Odesláno 12. dubna 2016 9 let Neplatíte za měsíce, které jste nevyužíval službu, ale naopak doplácíte za měsíce, ve kterých jste neoprávněně využíval věrnostního bonusu. http://www.upc.cz/pece-o-zakazniky/obec ... portfolia/ Reklamace nemá odkladný účinek na platby, samozřejmě je možné, že tam časem začnou skákat nějaké penále, či bude pohledávka předána k vymáhání. Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx
Odesláno 13. dubna 2016 9 let Zdravím Vás, v lednu som vypovedal zmluvu s UPC, ktorú som mal do 17.9.2016. Samozrejme, vypovedaná bola až 29.2., vyplatil som ale všetko čo som mal, doplatil som posledný mesiac. Zrazu mi v emailovej schránke pristála faktúra na ďalších 1000 Kč, pretože som mal nejaký vernostný bonus 200 Kč mesačne, a musím ho doplatit za každý zbylý mesiac do konca vernostného obdobia . O tomto som netušil, netušil som o výške bonusu, prešiel som si celú zmluvu a nikde sa toto nespomína, že by sa to muselo doplácať. Je jasné, že sú to zlodeji, takže verím, že nie som prvý komu by sa niečo podobné stalo. Moja otázka - mám šancu sa voči tomu nejako odvolať? Podal som reklamáciu keď mi ten emai ldošiel, to bolo asi v stredu pred týždňom, zatial sa mi neozvali, a doba splatnosti sa blíži. V podstate mi s nimi zmluva skončila, doplatil som všetko čo bolo treba, a toto môžem považovať za vymyslený poplatok, preto to nechcem platiť, kým mi aspoň neodpíšu na reklamáciu. Čo sa môže stať, ak by som to nezaplatil načas? Za všetky rady budem maximálne vďačný, Michal Jasný je pouze to, že máš doplatit a příště líp číst smlouvu.
Odesláno 13. dubna 2016 9 let Jak psal Marek-26, doplácíte za měsíce které jste odsledoval - říjen (október) - únor (február) t.j. 5*200= 1000 Kč Super Super+ ALLinONE Vodafone TV Premium, CA modul Praha
Odesláno 14. dubna 2016 9 let Využívám věrnostní ceny už několik roků. A dobře vím, že pokud nedodržím podmínky a zkrátím věrností období např. výpovědí služeb UPC budu za to sankcionován. Vždy se divím, že to někdo neví a pak nadává UPC do zlodějů. Nechápu.
Odesláno 15. dubna 2016 9 let To je už taková klasika - slevy čerpat, ale podmínky s tím související dodržovat jen, když se to hodí
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.