Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Začaly mi kostičkovat HD programy. Nejvíc to pozoruji u ČT Sport ( momentálně nejsledovanější). Na TV a CA Modulem dochází ke kostičkovani a u TV s STB se obraz seká.Nejsem si jistý ,ale zdá se že vše začalo po přidání nového MUX. Je to možné? A co s tím.

Vyřešil Návštěvník jobro

Přejít na řešení
Odesláno

Mám stejný problém. Kostičkuje pouze při nastavení příjmu na KABEL a nejen na HD programech, při změně na ANTÉNA (příjem jako DVB-T) je obraz bez nedostatků.

Odesláno

Reklamace. A doufat, že je problém u UPC a ne v nějakých amatérsky zbastlených rozvodech typu účastnických šňůr a rozbočovačů z Alzy, protože pak by oprava byla placená.

Odesláno

Mě to kostičkuje na CA modulu. Ne u všeho, ale stává se. Začalo to nedávno s novým muxem, čili tohle vidím spíš na UPC. Možná to jede zase nadoraz...

  • Super
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Compal CH7465, CA modul
  • Hlavní město
Odesláno

Tak vidím že problém není jen u mě. Troufnu si tvrdit, že zbastleným zapojením to není. Jestli to doposud fungovalo normálně, tak bude chyba jinde. Momentálně je situace lepší, ale přesto obraz občas zkostičkuje.

Odesláno

Při přidání muxu to kostičkovalo dost. Ze ten tejden se to zlepšilo, ale furt k tomu dochází. U mě hlavně na AMC HD a HBO3 HD.

  • Super
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Compal CH7465, CA modul
  • Hlavní město
Odesláno
Tak vidím že problém není jen u mě. Troufnu si tvrdit, že zbastleným zapojením to není. Jestli to doposud fungovalo normálně, tak bude chyba jinde. Momentálně je situace lepší, ale přesto obraz občas zkostičkuje.

Že doposud něco fungovalo nic neznamená. UPC garantuje signál na zásuvce. Ten může být v určitý toleranci úrovně, dřív třeba na vyšší úrovni a dneska na nižší a nenaděláš nic. Samozřejmě pokud už na zásuvce bude problém a špatná úroveň nebo vysoká chybovost, tak je to věc UPC. Ale když to tam bude v cajku a u TV ne, tak smůla.

Odesláno

Nám to dělá úplně to samé. Obě televize na CA modulu a problém trvá zhruba týden. Zítra volám do UPC. A pozorujete s tím spojené i výpadky a padání signálu internetu?

Dík za info

Odesláno

No je pravda, že internet sem tam taky nejede jak by měl.Jestli budete zítra volat, dejte vědět jak jste dopadl. Momentálně je vše v pořádku. Vypadá to na nějaký rušení, nebo přetížení v určité době. Jen spekuluji, třeba je to nesmysl.

Odesláno

Mně AMC HD dělá toto:

 

28waYL5.jpg

  • Super
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Compal CH7465, CA modul
  • Hlavní město

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community