Odesláno 18. března 2016 9 let Zdravím, máme problém se zpožďováním zvuku u HD media boxu. Po zapnutí TV a media boxu je vše v pořádku, ale během dne se zvuk čím dál tím více rozsynchronizuje a po pár hodinách sledování je zvuk opožděn klidně i o 5 sekund. Pomůže vždy jenom vypnutí a znovu zapnutí media boxu, což ale není řešení... Netuší někdo čím to může být? TV je úplně nová značky Samsung (přesný typ teď nevím, doplním později), takže tím by to být nemělo. Předem děkuji za každou radu, protože 10x vypínat a zapínat media box je dosti otravné
Odesláno 18. března 2016 9 let Já osobně bych žádal okamžitě výměnu STB. 500 Mb/s - Komfort Modem Compal (černý), CA modul Ústí nad Labem
Odesláno 18. března 2016 9 let Ono to STBoxem pravděpodobně nebude. Já ho používal na předchozí adrese a tam to nedělalo. O víkendu jsem se stěhoval na jinou adresu, kde UPC není, tak jsem převedl stávající služby k rodičům, abych nemusel doplácet za předčasné ukončení věrnostního období. Takže STB je pořád stejný. Na mé TV jsem nic takového nepozoroval, ale u rodičů úplně na nové TV se ten zvuk rozchází. Čím déle se na TV kouká bez restartu STB, tím více se postupně zvuk rozchází s obrazem
Odesláno 18. března 2016 9 let Zkuste kouknout do menu Samsungu, tam něco ohledně synchronizace zvuku je. Nikdy jsem do toho nešahal, většinou se tam nějaká cifra nastaví sama. A použít vstup HDMI(STB). Premium Premium ALLinONE Vodafone Station WiFi 6, CA modul Ostrava-Poruba
Odesláno 4. dubna 2016 9 let prosím, kdo jste se setkal s tímto problémem, napište sem model TV, děkuji
Odesláno 16. května 2016 8 let Stejny problem u Samsung Samsung UE32J5100. Nevyresil to upgrade firmware. Zvuk se synchronizuje po vypnuti boxu nebo rucni analyze zvuku v menu televize.
Odesláno 20. května 2016 8 let Vstup HDMI jsem nastavil na STB, ale dělá to pořád. Čím déle je zaplý STB, tím více se postupně zvuk rozchází. Pomáhá pouze vypnutí a znovu zapnutí STB... TV je Samsung UE32J5100 (kupovaná na vánoce z alzy - https://www.alza.cz/32-samsung-ue32j510 ... .htm#popis) , takže přesně ta, kterou tu uvádí RK. Pokud to někdo nějak vyřešil, dejte prosím vědět jak, protože je to opravdu otravné
Odesláno 20. května 2016 8 let Zapomněl jsem se přihlásit. Příspěvek nad tímto jsem psal já... Takže TV je také Samsung UE32J5100, tudíž už jsme dva s tímto problémem na této TV //EDIT: Teď jsem koukal na heurece na hodnocení uživatelů, kteří tuto TV zakoupili. Valná většina TV chválí a nemají žádné problémy, ale narazil jsem na příspěvek, kde uživatel píše o té synchronizaci zvuku s obrazem - http://nahraj.to/1rJN Divné je to, že dokud rodiče jeli na signál ze společné antény, která je u nich v paneláku, tak to nedělalo. Problém se synchronizací začal až po přechodu na UPC
Odesláno 20. května 2016 8 let U týhle TV bych to vyřešil vrácením boxu a pronájmem (nákupem, pokud lze) CA modulu. Mám podobnej model (Samsung UE32J5000) a s modulem v pohodě.
Odesláno 25. května 2016 8 let Stačí vypnout v nastavení audia výstup dolby digital. Nejspíš to nemá s TV nic společného, dělalo mi to jak na starším Samsungu UE32D5500, tak na novější LG LB671V. Po vypnutí to posílá do TV v PCM a žádné zpoždění už nepozoruju, ani po týdnu běhu cihličky. Cihlička už je jednou po výměně a dělala to i ta stará.
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.