Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Po zvednutí tychlosti na 100Mb teď pozoruji u modemu (CISCO EPC 3212) že se přepíná z 1Gb/s na 100Mb/s. Kontrolka začne blikat oranžově a i ve správci připojení mám pouze 100Mb/s. Vypozoroval jsem že pokud hejbnu kabelem kousek od modemu tak přestane kontrolka chvilku blikat a v některém případě opět začne ale už oranžově. Někdy pomůže když kabel vyndám a zandám a opět se chytne a bliká v 1Gb/s módu tedy zeleně. I ve správci připojení vidím 1Gb/s. Zajímavé je že když hejbám kabelem při oranžové kontrlolce tak drží spojení. Vypadává pouze při zelené. Kabel od modemu k PC má asi 15m a je zakončen datovou zásuvkou. Bohužel kabel vyměnit nemůžu, ptž je zasekanej ve zdi... Myslím si že chyba je buď v modemu a nebo kabelu. Jaký máte na to názor?

Odesláno

Modemu nic není. Je to utřepaný někde v konektoru RJ45 nebo na konci kabelu. A zazdít UTP, to je teda fakt nářez...

Odesláno

asi bude přerušený některý z kablíků. \možná by stálo za pokus zkusit docvaknout nebo rovnou nacvaknout nový konektor.

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station
  • KrPole
Odesláno

Uštípnout a nacvaknout nový konektor, ale hlavně vybrat ten správný. Dělají se různé typy, pro laněné vodiče, pro drátové vodiče a univerzální. Když se vezme ten nesprávný, výsledkem můžou být právě takovéhle výpadky.

  • po 2 týdnech...
Odesláno

Ahoj mám ten stejný problém místo 200Mb/s mám 100Mb/s , windows 8 mi hlasí 100mb/s místo 1Gb/s s kabelem se nic nedělál a nastavením taky ne.

problém mám od večera 25.2

Co s tím mám dělat?

Odesláno

to že jsi s nim nic nedělal nevylučuje to, že se poškodil. Zkus jiný port na modemu, restartovat modem, jiný kabel.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.