Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Měnil jsem tarif na nižší rychlost a přesně ve chvíli, kdy měl nový tarif naběhnout (v 0:00 ze 6. na 7.1.), přestal fungovat internet. Po návštěvě technika byl údajně problém ve skříni venku, ale taky odešel 4 roky starý modem ED 3. Všechny ledky svítily, neblikaly. S nový modemem vše funguje. Je to náhoda nebo může UPC modem nějak zablokovat a donutit mě ke koupi nového?:-)

Odesláno

Mně se nedávno stalo něco podobného s modemem Ubee (taky 4 roky starý). Z ničeho nic přestal jít internet - svítily všechny diody a pomohla jen výměna za nový Technicolor.

Odesláno

takhle tady jedný sousedce nedávno chcípnul nějakej křápskej tp-link 7xx, všechno svítilo a mrtvo... klasika :)

  • -
  • Red Basic+
  • -
  • -
  • Praha
Odesláno

Podezření "dave67" je zajímavé. I velice nepravděpodobné náhody se stávají, ale....

Já mám odkoupený modem Cisco, po celou dobu záruky vše OK a jen co záruka prošla, došlo ke zpomalení internetu. Po kontaktu se zák. podporou zjistilo UPC

rušení v naší lokalitě, odstranilo, vše šlo asi týden OK, pak znovu zpomalení, UPC navrhlo výměnu modemu, odmítl jsem.

Pomohlo vypnutí napájení modemu (restart). Modem jsem pro jistotu otestoval pingplotterem v rozsahu provozních teplot, vše OK.

Od té doby uplynuly 3 měsíce, vše bez závad, a dnes dopoledne jsem přes retenční vyjednával změnu rychlosti 120 na 100, upozorňoval jsem, že modem mám odkoupený, nový že nepotřebuji. Večer přijdu domů a internet vypadává. Po restartu modemu situace stejná. Vypnutí modemu na cca 10 min., po zapnutí vše perfektní, test pingplotterem 2 hod., bez ztráty jediného paketu, bezvadná odezva i rychlost.

Netroufám si tvrdit, jestli jsou to náhody nebo ne, ale jsem přesvědčen, že vhodným bordelem v signálu lze modem bezpečně vykolejit, že bez restartu nepojede

jak má. No a jestli občasný bordel v signálu je náhoda nebo záměr ponechám na úvaze každého, kdo se s tím setkal.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.