Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Vzhledem k tomu, že mi končilo užívání si "neomezeného Internetu" objednal jsem si dle smluvních podmínek + 5 GB. Vzhledem k tomu, že počítadlo, resp odkaz na mých stránkách mi povídalo, že mi 5 GB přibylo na down, nikoli na UP, poslal jsem mejl proč mi ukazatel na mých stránkách hovoří o tom, že mám sice o 5 GB ke stažení více, avšak k odeslání stále stejnou hodnotu. Odpověď od karnevalu - úmyslně malé písmeno nevážím si společnosti okrádající zákazníka :

Vazeny zakazniku,

 

jestlize jste presahl datovy limit pro garanci rychlosti, byla Vam data v obou

smerech data vynulovana. Dokoupenim dat jste obdrzel pro download 5GB a pro

upload rovnez 5GB.

 

S pozdravem

 

Sarka Sindelarova

Specialista podpory datovych sluzeb

 

Karneval Media s.r.o.

U Svobodarny 5/1500

190 00 Praha 9

 

tel: 844 111 116

fax: 284 085 000

 

vice na www.karneval.cz

A proč mám nyní na počítadle:

 

Základní údaje o objednané službě

Tarif: TURBO 2000 (+) (Speedtest 5000/500)

Počátek období: 16. leden 2006

Přístupová rychlost: 5000/500 kbps

Datový limit FUP: 20/20 GB

Zbývá vyčerpat: 0/0 GB

 

ačkoliv z počítadla dat: 23,85 GB/20,72 GB

 

 

a na SpeedMetru:

rychlost: 225 kb/s (28,1 kB/s)

stáhnutí 1 MB: 36 s

stáhnutí 100 MB: 1 h 0 min 40 s

za 1 minutu: přenesete 1,6 MB

za 1 hodinu: přenesete 98,9 MB

 

Upload

rychlost: 34 kb/s (4,2 kB/s)

upload 1 MB: 242 s

upload 100 MB: 6 h 43 min 52 s

za 1 minutu: přenesete 254 KB

za 1 hodinu: přenesete 14,9 MB

 

tedy jsem evidentně odstříhnut a mám rychlost po přetažení Fup:

200/50 kbps.

 

A proč?

  • 1000 Mb/s
  • -
  • -
  • Vodafone StationDOCSIS 3.1
  • Severočech
Odesláno

Po jake dobe od dokoupeni dat jsi jeste porad na 250Kbps?

Mozna chvili trva, nez se to nacte v systemu... :?

Odesláno

btw. bacha taky na posun casu, CMTS routery Karnevalu jedou zjevne s letnim casem :-)

Odesláno

Je to jednoduché, jakmile překročíš limit v jakémkoliv směru, dojde k omezeni rychlosti. Pokud si dokoupíš data, počitadlo se vynuluje a jedeš původní rychlostí tak dlouho, dokud opět nepřekročíš objem dat (v jakémkoliv směru), která jsi si objednal (5 GB/10 GB). Z vlastní zkušenosti vím (několikrát už jsem to již reklamoval), že ti rychlost rádi omezí ještě dříve, než stačíš dokoupený balíček vyčerpat a pak se vymlovají na automat, který to všechno způsobil. Hlavně měj na vědomí to, že když překročíš data v jednom směru, tak automaticky přijdeš i o data, která jsi v druhém směru nevyčerpal. Vedl jsem před pár měsíci s Karnevalem malou emailovou válku, samozřejmě předem prohranou. :?

 

Teoretický příklad:

Máš limit 40GB/40GB a v jednom období se utrhneš, začneš hodně sosat a vyčerpáš svůj limit. Na počítadle Karnevalu máš počet přenesených dat Down 40 GB / Up 5 GB, tzn. že ti zbývá vyčerpat 0 GB / 35 GB. Krouhnou ti rychlost, ty potřebuješ aby to jelo tak si dokoupíš balíček 10/10 GB, Karneval ti to milostivě pustí, a ty v domnění, že máš uploadu na rozdávání, začneš data vesele pouštět do světa. Ale ouha, za pár dní ti to jede jako šnek a vzápětí ti přijde mail, že už máš vyčerpáno. A tak jsi zas omezenej. Sice jsi teď stáhnul jen 2 GB, ale bohužel jsi uploadnul 10 GB. A vůbec nevadí, že jsi ze svého původního paušálu 35 GB uploadu nevyčerpal, ty jsou prostě fuč... páč jsi překročil objem přenesených dat v jednom směru. Takže tentokrát jsi přišel jen o 8 GB... Ta dokoupená data se pochopitelně do dalšího měsíce nepřevádí.

Je to od Karnevalu samozřejmě pěkná sviňárna, ale vše je v rámci všeobecných podmínek a smlouvy, tak co bys ještě víc chtěl. :evil:

_________________

Odesláno

gambrinus_53: zajimava a dulezita informace, dik za ni

  • Premium
  • -
  • Základní, Family, Sport
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brno
Odesláno

Moc se mi to nezdá, jelikož jsem si data dokoupil 7.2.2006 a od té doby jsem dle počítadla přenesl ve směru uploadu cca. 1,7 GB. Ke zpomalení došlo, když jsem naplnil 20 GB v odchozím směru, čemuž se nedivím, psal jsem jim i na Karneval ten mejl proč nemám +5 GB v obou směrech a ujistili mě, že je mám, proto jsem byl spokojen a nyní to překvápko. Chyba je zde: http://muj.karneval.cz/internet/service.php

 

Zbývá vyčerpat: 0/0 GB

 

Po dokoupení dat se mi přičetlo +5 GB v řádku zbývá vyčerpat pouze pro DOWNLOAD.

Odesláno
btw. bacha taky na posun casu, CMTS routery Karnevalu jedou zjevne s letnim casem :-)

 

Ah,proboha uz konecne pochopte, ze traffic se neuctuje na CMTS ale NATu. A s letnim/zimnim casem to nema vubec nic spolecneho. Jenom dochazi k tomu, ze pocitadlo se updatuje tak casto, jak casto se sbiraji informace o uctovani.

Odesláno

yellow: blah blah blah, to vis nebo si myslis? Ja tu mluvil o tom, ze data, ktera prenesu od 23:00 - 00:00 hod. v den konce obdobi se mi nezapocitavaji do obdobi, ale do nasledujiciho, coz je IMHO chyba, je mi u **** jestli je to kvuli posunu casu, aktualizaci dat z cehokoliv, co to pocita, proste je to spatne. :roll:

Odesláno
yellow: blah blah blah, to vis nebo si myslis? Ja tu mluvil o tom, ze data, ktera prenesu od 23:00 - 00:00 hod. v den konce obdobi se mi nezapocitavaji do obdobi, ale do nasledujiciho, coz je IMHO chyba, je mi u **** jestli je to kvuli posunu casu, aktualizaci dat z cehokoliv, co to pocita, proste je to spatne. :roll:

 

Vim to. Pokud mate na mysli zapocitani dat na prelomu uctovacich obdobi, pak se do nasledujiciho obdobi zauctuji pouze data prenesena od 23:45 do 00:00, ne jak vy pisete od 23:00 do 00:00. Nerikam ze je to uplne koser, ale chapu, ze technicky se to dost dobre ani

neda vyresit. To na upresnenou.

Odesláno

Koukám, že ne všechny jsem přesvědčil o tom, že o ty nevyčerpaná data po dokoupení balíčku opravdu přijdete, tak sem hodím kousek mé mailové komunikace s Karnevalem:

 

Vazeny zakazniku,

ano presne tak. V pripade ze precerpate limit v doprednem nebo zpetnem smeru
rychlost se Vam snizi a data vynuluji a jiz muzete prenaset nizsi rychlosti
kolik dat chcete. Pokud dokoupite datovy balicek, prikoupena data jsou pocitana
jako nova.



S pranim prijemneho dne

Jiri Novak
Specialista podpory datovych sluzeb


Karneval Media s.r.o.
U Svobodárny 5/1500
190 00 Praha 9

tel: 844 111 116
fax: 284 085 000
více na: www.karneval.cz




> 19. říjen 2005 16:39:16
>
> Dobrý den,
>
> promiňte mi, ale tomu nerozumím. V této chvíli mi vase počítadlo
> ukazuje na uploadu 47,56 GB. O jakém překročení tedy mluvíte? Nebo
> mi chcete naznačit, že když si dokoupím balíček 10/10GB, kvůli
> překročení na straně přijatých dat, tak automaticky přijdu o
> nevyčerpaná
> data na straně odeslaných? Chcete tedy naznačit, že kdybych čistě
> teoreticky v jednom účtovacím období data poze přijímal a překročil
> limit, tak bych pak po dokoupení 10/10GB měl nárok uploadnout
> pouhých 10GB dat a 40GB měsíční paušál na uploadu přišel.
> To snad ani nemůžete myslet vážně.
>
> Prosím o vaše vyjádření v této věci.
>
> S pozdravem
>

 

Doufám, že je to teď všem jasné, tak bacha na to! :roll:

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.