Posted October 19, 20204 yr Dobrý den , tímto dopisem si stěžuji na hrozné jednání UPC ( Vodafone) vůči mě dlouholeté klientce UPC. Tímto okamžitě ukončuji smlouvu s UPC a dávám výpověď k 19.10.2020. Dne 14.10.2020 jsem volala na Vodafone tel. čísla uvedené na stránkách tři hodiny pouze jen s automatem, druhý den ráno se mi povedlo dovolat zvedla to paní a já si objednala , jen rychlejší intnernet 1 GB. Dne 16.10.20 byl u mě technik přes dvě hodiny a nainstaloval mi druhý modem, a když jsem mu oznámila, že chci jen jeden internet, odpověděl, že s tím on nic neudělá. Další den jsem i volala na Vodafone , ale marně, po té jsem navštívila dne 19.102020 Vodafone v Teplicích v Galerii a tam mi mladík oznámil, že mi nic nepomůže a mám volat na ty čísla. Opět jsem volala a opět automat. Platím měsíčně 1700 Kč za služby . Nikdo není ochotný se mnou komunikovat a řešit problém. Proč píšete na stránky několik čísel na které se nelze s nikým spojit ??? A navíc dodnes mám jen rychlost internetu 300 MG místo 1 GB, které jsem si objednala. Můj PC na zabudovanou síťovou kartu na 1 GB. Nemám nadále zájem o špatné jednání a přecházím ke konkurenci.
October 19, 20204 yr @Bessi25 Předpokládám, že už to tu nebudete sledovat, ale kdyby náhodou ano, tak se trošku rozepíši. 1. Obě smlouvy jsou na stejné jméno? Předpokládám, že nikoliv, na koho byla ta původní? 2. Máte i jiné možnosti, jak podat reklamaci - přes web, email, ozvat se přes FB ... Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx
October 26, 20204 yr V 19. 10. 2020 v 22:19, honziik napsal: Musi být troll :))) Ale pobavilo 🙂 x iPad x Dělám pro ISPka v Praze a můžu potvrdit že takovéhle osoby skutečně existují...
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.