Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

ten huaweiskej h***ocuc má dost tragickej rating, takže 30 Mb/s je ještě úspěch :lol:

 

...problém nevyřešilo. Přímé připojení PC pomocí kabelu přímo k modemu (a vypnutí WiFi) také ne.

jinak tohle je divný, dyť teď to po kabelu vypadá slušně, viz ty screeny z 21.04.2015, 17:27 :?

 

Přes kabel dosahuji cca 93 Mbps download a cca 10 Mbps upload.

tohle navíc vypadá na nějakej problém se síťovkou, protože evidentně jede jenom v režimu 100 Mb/s :?

 

máš to nějaký celý na kaši :cry:

  • -
  • Red Basic+
  • -
  • -
  • Praha
Odesláno

Po kabelu to dneska jelo dobře, i WiFi se mi dneska zdála lepší, i když z těch grafů to tak moc nevypadá.

Ten Huawei je celkem starej, pokud by byl zdrojem potíží, tak ho klidně vyměním. Zítra se zkusím přesunout do jiné místnosti a úplně vypojit opakovač.

Síťovka problémová být může, do těch notebooků asi nedávají zrovna kvalitní zboží, nicméně výsledky jsou obdobné na všech testovaných počítačích, i časy výpadků sedí. Lze síťovou kartu nějak diagnostikovat?

 

Pokud to zítra přes kabel pojede alespoň tak, jako dnes a přes WiFi bez opakovače stejně mizerně, co pak? Mohu ze své strany otestovat/nastavit ještě něco? A jaké je vůbec nejoptimálnější nastavení pro ten můj Technicolor TC7200, všiml jsem si, že některé funkce (např. filtrování/fixace MAC adres) působí problémy…

Odesláno

si řikal, žes ho odpojil a nic se nezměnilo :?

info o síťovce je ve správci zařízení, teď sem myslel klasickou kabelovou síťovku, měla by bejt normálně gigabitová

stačí nastavit wpa2, vlastní heslo do wifi, šířku kanálu na 40 MHz a případně vlastní kanál, nic jinýho 8)

  • -
  • Red Basic+
  • -
  • -
  • Praha
Odesláno

Skutečně, opakovač asi nebude příčinou problému.

 

Odesláno

no jedině zkusit nějak náhodně přeházet kanály, no a když se nic nezmění, tak reklamace modemu, asi má nemocnou wifi, tohle je nepoužitelný :shock:

  • -
  • Red Basic+
  • -
  • -
  • Praha
  • po měsících...
Odesláno

Ahoj,

 

podarilo se tento problem nejak vyresit? Na byte se s tim potykame take.

Zkousel jsem merit pripojeni pres kabel a bylo bez vypadku. V UPC doporucovali nastavit nepouzivany kanal, ale ani to nepomohlo.

Nakonec, po nekolika urgencich, vymenili router, ale ani po te vymene to neprestalo.

Dobu vypadku jde vzdy zkratit odpojenim od WiFi a opakovanym pripojenim. Ale praci se vzdalenou plochou nebo pres SSH to prakticky znemoznuje.

 

V UPC tvrdi, ze je to mnozstvim WiFi siti v okoli a dochazi tak k ruseni, ale v praci jich je vice a problemy tam nejsou. Navic mi prijde podezrele, ze kdyz dojde k vypadku, router je dale dostupny. (Bezel mi ve stejnou chvili ping jak na router, tak na google.com)

Odesláno

Na WiFi se vykašlat, pokud chce člověk stabilitu spojení, tak jedině kabelem. A když už teda WiFi za každou cenu, tak jedině v 5GHz.

  • po měsících...
Odesláno

Zdravim,

mám taky takovej problém.

Díky UPC se mi dostal do rukou Technicolor TC7200, se kterym přišel po půl roce dost otravnej problém. Připojení po kabelu i wifi má výpadky na 10-40 sekund, naprosto náhodně - ráno, večer, odpoledne. Většinou tak provádí při sledování streamu, hraní her atd.

V příloze je fotka z pingplotteru, výpadek proběhl během sledování streamu(po zapnutí cca 30s před výpadkem).

První možnost jsem vyloučil, i po výměně modemu to pořád dělá problémy.

Druhá možnost je přetížení, ale nevim jak to zkontrolovat.

Díky předem

pong.png.2ea664ee85afd1c1cf01ea04acca1f43.png

Odesláno

Tak se zeptejte na UPC, zda sousedí nemají stejné problémy a požádejte si o monitoring

  • Kabel 300 Mb/s
  • Super
  • Komplet
  • 3x CA modul, 1x Nokia, 1x Technicolor
  • Praha

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.