Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Doufám že sem můžu vložit můj dotaz. Již delší dobu se nemůžu dostat na csfd.cz.

 

V prohlížeči to hodí hlášku: Při pokusu kontaktovat server www.csfd.cz vypršel časový limit.

 

Tracing route to csfd.cz [78.24.9.30] over a maximum of 20 hops

1 * * * Request timed out.

2 8ms 6ms 6ms 86.49.52.193

3 9ms 7ms 9ms 84.116.222.185

4 50ms 15ms 11ms 91.210.16.41

5 * * * Request timed out.

6 9ms 10ms 8ms 78.24.8.10

7 8ms 11ms 10ms 78.24.9.30

Trace complete.

 

Takže mě nenapadá čím to může být. Pokud zkusím csfd.cz přes mobil tak se tam dostanu, takže stránkama to nebude. U ničeho jiného jsem tento problém nespozoroval.

  • -
  • -
  • -
  • Compal CH7465
  • Praha
Odesláno

Tvoje IP se serveru csfd.cz nelíbí... :lol:

Odesláno
Doufám že sem můžu vložit můj dotaz. Již delší dobu se nemůžu dostat na csfd.cz.

 

V prohlížeči to hodí hlášku: Při pokusu kontaktovat server http://www.csfd.cz vypršel časový limit.

 

Tracing route to csfd.cz [78.24.9.30] over a maximum of 20 hops

1 * * * Request timed out.

2 8ms 6ms 6ms 86.49.52.193

3 9ms 7ms 9ms 84.116.222.185

4 50ms 15ms 11ms 91.210.16.41

5 * * * Request timed out.

6 9ms 10ms 8ms 78.24.8.10

7 8ms 11ms 10ms 78.24.9.30

Trace complete.

 

Takže mě nenapadá čím to může být. Pokud zkusím csfd.cz přes mobil tak se tam dostanu, takže stránkama to nebude. U ničeho jiného jsem tento problém nespozoroval.

 

odpadky tohoto typu pis zde http://www.pc-help.cz

Odesláno

Zkus si zmenit IP adresu, tu stavajici mas mozna blokovanou.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno
  • Autor

Tak nevím kde byl problém ale kontaktoval jsem UPC. Volali mi, že byl ten den nějaký problém v Praze, sdělil jsme jim, že tento problém netrvá den ale minimálně měsíc ale ve výsledku to již funguje.

  • -
  • -
  • -
  • Compal CH7465
  • Praha
  • po 4 týdnech...
Odesláno
  • Autor

Vložím to sem i když to nebude problém UPC ale tak třeba najdu řešení. Pokud ne tak dejte vedět a já to smažu.

Opět nastal problém že nešli stránky csfd.cz (vždy nejede jen tento server u ostatních se to nikdy nestalo), laboroval jsem ze vším možným, modem v režimu bridge, veškerá ochrana v routeru (TP-Link 3600) a PC vypnuta, DNS nastaveny i dle SMS od UPC případně Google ale nic. Sem tam se stalo že to naběhlo ale třeba jen 1x a zase nic. Pak mě napadlo přepnout modem klasicky na router, nechal sem načíst TP-Link nové IP a normálně to funguje. Tak teď fakt nechápu kde je problém.

  • -
  • -
  • -
  • Compal CH7465
  • Praha
Odesláno

Zablokovana IP adresa nekde po ceste, protoze pri prepnuti modemu z bridge na router se musela zmenit.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.